Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Pon 21:29, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdze ten patent z przerywaczem!niby odizolowałem ale kto wie:) dzięki za podpowiedź z tą żarówką. Przewód, cawka i fajka odpadają bo cewke zamieniałem jak wyżej^^ przewód jest nowy i fajka też(generalka). W stacyjce sprawdzałem parokrotnie wszystko zalutowane na sztywno tak jak to wykonałem. A co do tylnego światła to już mówiłem, że jak kopie to sie żarzy tylna żarówka czyli napięcie wytwarza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:40, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
A ja tak chwilę pokopiesz to przy kopnięciu leci dym z rury wydechowej czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 16:44, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Nic nie leci..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:39, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
To znaczy, że wogóle nie dochodzi do choć najmniejszego spalania to znaczy, że labo leci Ci za mało paliwa albo za dużo skoro masz iskrę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 18:14, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
"Sprawa wyglada dziwnie bo jak odkręcam świece to występuje zjawisko paranormalne:/ Przez ok 20 kopnięć jest iskra ok, a nagle przez około tyle samo wogle jej nie ma.Potem dalej jest i tak w kółko. "
nie chcialem kopiowac calosci to wypowiedz baziego wiec iskry jest potem nie ma pisał również ze gaznik czyścił ...
Wiec jesli paliwo to zostaje ewentualnie kranik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motórzysta dnia Wto 18:15, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 19:00, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ona dostaje chyba za dużo, bo jak długo kopałem to aż spod kolanka wydechu paliwo wyciekało, a świecę jak wykręcałem to była mokra z paliwa Nigdy blaszką w komorze pływakowej się nie bawiłem bo moto normalnie śmigało bezproblemowo ale pamiętam, że zawsze dosyć dużo paliła. Czyli, żeby ograniczyć to końcówkę podgiąć do góry ?? z tego co mi wiadomo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 19:11, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy pływak masz dobry. Jeśli dobrze myślę, to żeby zmniejszyć stan paliwa należy przygiąć blaszkę w dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 19:21, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Przygnij w dół Ale skoro swiece masz mokrą i dajmy na to sie zalewa , to na pycha powinna chodzić ... na wysokich obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 19:43, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ale najpierw weż iglicę na wyższy rowek .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Sob 17:22, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Wszystkim serdecznie dziękuję za zaangażowanie. Problem dziś rozwiązałem z moim kumplem i po tym cały pozostały czas jeździliśmy:P Nie ma to jak pożyczyć od kolegi świece:XD Ustawiłem zapłon na 1,8mm i dokładnie odizolowałem przerywacz, mimo to motor żadko odpalał i sam gasł. No to mówie wykręć swoją świece i sprawdzimy tak dla pewności:) no i na jego świecy działa jak 150'siąt. Głównym problemem okazała się przerwa na mojej swiecy. Miałem ustawioną na 0,4mm wg serwisówki i motor nie dawał rade nawet zapalić dobrze mieszanki. Zmniejszyliśmy do 0,3 i chodzi jak przystało. Teraz moge znów słuchać jej pomruku:) Pozdrawiam i wszystkim życze nabijania kolejnych kilometrów bez przeszkód!!!!!!!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 13:14, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Siema ja mam w mojim ogarze problem moze pomozecie a mianowicie ogar ma iskre paliwo dostaje w dobrym momencie A nie odpala.Wszystko to stało sie po wymianie sworznia i tulejki korbowodu?/Pomocy
To załóż nowy temat i tam o tym pisz. Tymczasem dostajesz warna za nieprzestrzeganie regulaminu.
Lopez
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|