Jawa Mustang nie pali.....
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Czw 18:50, 10 Sty 2008    Temat postu:

Właśnie mangus masz rację może być zatkany tłumik, albo w gaźniku zaworek się nie otwiera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Czw 19:18, 10 Sty 2008    Temat postu:

Chodzi wam o zaworek w pokrywie komory pływakowej z tego co zrozumiałem. Tłumik odpada, jest czysty jak łza:) dopiero co po remoncie generalnym, a zresztą sprawdzałem nawet nagar się nie zdążył osadzićRazz Jutro wykręce gaźnik. Jeśli o niego chodzi podejrzewałbym ewentualnie 2wloty które widzimy bezpośrednio po zdjęciu gumy filtra powietrza, czyli z tego co wiem dolot do dyszy powietrza i dolot do dyszy paliwowej. Jutro spróbuje to przeczyścić, tylko jeden problem.... jak??Razz paliwem przepłucze, przedmucham, a, że to jest wbudowane na stałe w korpus gaźnika to i tak nie widać czy tam coś jest:/ Zresztą tu macie moją Jawe: [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Czw 19:28, 10 Sty 2008    Temat postu:

Zaworek jest wykręcany i mogły ci się dysze zapchać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 19:29, 10 Sty 2008    Temat postu:

Ja tam zawsze to przedmuchuję. Mam na końcu pompki taka stożkową końcówkę i tym to przedmuchuję. Albo jak masz jakiś preparat typu odtłuszczacz to możesz tym. Ja zawsze tym czyszczę gażnik Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Sob 13:39, 12 Sty 2008    Temat postu:

Dobra. dzięki chłopaki za pomoc. Gaźnik nic nie zmienił, ale gdy przystąpiłem ponownie do oględzin zapłonu okazało się, że nie ustawie go na nowo bo poprzedni właściciel (czytaj oprawca!!!!) pokieraszował porządnie gwint w stojanie magneta. No i platynki się nie trzymają przy drganiach.... Także już wiemy o co chodzi:P W takim wypadku chyba nie mam wyboru:( stojan do wymiany.:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 15:34, 12 Sty 2008    Temat postu:

mangus ma rację to może być wina zatkanego tłumika ale ja bym sprawdził gaźnik może za mało paliwa dostaje sprawdź dysze czy nie są zabrudzone i najlepiej kompresorem przedmuchaj gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Sob 16:07, 12 Sty 2008    Temat postu:

Dobra już nie główkujcie to zapłon tylko tak jak napisałem powyżej stojan do wymiany:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 16:56, 12 Sty 2008    Temat postu:

Spróbuj nagwintować na większy gwint i większą śrubke wstawić, a nie od razu nowy stojan kupować Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jawkowicz dnia Sob 16:57, 12 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Nie 17:21, 13 Sty 2008    Temat postu:

Dobra powrót do tematu:) Gwint w stojanie poprawiłem tym samym wymiarem i trzyma sie świetnie, zapłon naregulowałem na nowo. Ale dalej nic z tego. Tak jak wcześniej motor odpali ewentualnie na 2 sek i momentalnie gaśnie.... Sprawa wyglada dziwnie bo jak odkręcam świece to występuje zjawisko paranormalne:/ Przez ok 20 kopnięć jest iskra ok, a nagle przez około tyle samo wogle jej nie ma.Potem dalej jest i tak w kółko. Czyżby to uszkodzenie cewki butelkowej??? Paliwo odpada, bo gaźnik solidnie przeczyściłem, a przy kopaniu leje sie na cylinder, aż szkoda:P Doradżcie co robićSmile Mam zapasową cewke butelkową także mogę wymienić>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Nie 17:40, 13 Sty 2008    Temat postu:

Oj Bazi masz rację to może być to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szymon93
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żory

PostWysłany: Nie 19:19, 13 Sty 2008    Temat postu:

No to jeśli jeśli posiadasz zamiennik to czemu nie próbujesz od razu! Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazi
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie

PostWysłany: Pon 17:06, 14 Sty 2008    Temat postu:

Cewka wymieniona problem nadal nie rozwiązany:( załamka#

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:09, 14 Sty 2008    Temat postu:

A może to jest to, że iksra ci ucieka. Ja miałem tak, że miałem super iskrę ale zuważyłem, że przy 3 kopnięciu uciekała na bok. Myślałem, żę to swieca ale na drugiej było tak samo. To sprawdziłem instalację i miałem jeden kabelek przetarty i przebiecie miałem. Możliwe też że na przerywaczy tez jest przebiecie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 17:10, 14 Sty 2008    Temat postu:

Hmm zobacz czy przewód od świecy sie nie wyrobił Wink Czy dobrze jest wkręcony w fajkę , oraz czy dobrze wkręca sie w cewke .. Moze gdzies sie przerwał , załamał ..
Sprawdź jeszcze krzywke na wale , moze coś z nią nie tak Wink Sprawdzales czy w stacyjce przewody łączą ? Ja mialem tak ze raz paliła raz nie i okazało sie ze kabel mam obluzowany Smile
Pozatym moze cos nie lączy w tylnej lampie , o ile mi wiadomo tylna zarówka w lampie w jawce / ogarze spełnia role bezpiecznika wiec w razie czego pierwsza sie przepala Smile

daj znac jak sprawdzisz te fakty Question Exclamation


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motórzysta dnia Pon 17:17, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szymon93
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 17:21, 14 Sty 2008    Temat postu:

A nie przepływa Ci czasem prąd na rozwartym przerywaczu?? Weź latarke na płaskie baterie, podłącz 2 druciki do + i -, i na rozwartym przerywaczu przyłóż jeden kabel do młoteczka a drugi do kowadełka i jak będzie żarówka świecić to dobrze odizoluj przerywacz Wink Chyba że masz do tego profesjonalny przyrząd Wink
(wiem że to dziwne ale u mnie cały czas tak jest że przepływa, a moto pali od kopa)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szymon93 dnia Pon 17:22, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin