Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 14:45, 27 Sty 2012 Temat postu: Jawa mustang i wysokie obroty oraz niska moc |
|
|
Siema. Mam problem z moją jawką, wszystko chodziło jak trzeba aż coś się zepsuło. Otóż gdy na luzie się ją odpali i gazuje to na obroty dobrze się wkręca tylko z tych obrotów nie schodzi do końca... wrzucam bieg i na sprzęgle jak jest puszczony gaz to te obroty opadają, gdy na jedynce ruszam to czasami musze sie odepchnąć ale to mniejsza z tym. Chodzi o to że gdy jade na jedynce już max, i wrzucam dwójkę to na dwójce tak jedzie jakby chciała a nie mogła.. Zwalnia wręcz niż przyspiesza, muszę jechać na 1/4 gazu bo jak dam więcej to muł jest. Pomóżcie bo już nie wiem o co chodzi. Moje przypuszczenia są takie że to mogą być pierścienie lub lewe powietrze, tylko nie wiem skąd. :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 14:51, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Lewe powietrze zapewne. Dezodorant w łapę i sprawdzasz..
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Pią 14:52, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A może już czas najwyższy na jakiś remont ? kompresja dobra ? Jeżeli to nie wina kompresji, to może opuść iglice o jeden rowek. Filtr powietrza niezanieczyszczony ?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 14:58, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
kompresja nie spada z dnia na dzień, chyba że smarowania nie ma albo na dotarciu pierścień pęknie, zmiana położenia iglicy nie ma tak dużego wpływu na osiągi
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 14:59, 27 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jak to dezodorantem te lewe powietrze sprawdzać ? A gdzie mam tak najbardziej sprawdzic te lewe powietrze, mozę być np. przy łączeniu króciec-cylinder, patrzyłem to tam właśnie po jezdzie kiedy sie zepsuła taki dymek leciał przy króćcu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Sob 7:59, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No to może uszczeleczka padła ? Odkręć i zobacz
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 10:57, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Bobslej0 napisał: | Jak to dezodorantem te lewe powietrze sprawdzać ? |
Tyle razy już pisałem o tym.. odpalasz silnik, ustawiasz jak najwolniejsze obroty aby nie zgasł i pryskasz w miejsca gdzie może wystąpić lewe powietrze, jeśli jest silnik samoczynnie wzrośnie na obrotach.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 13:29, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Temat do zamknięcia, Okazało się że była dziurka w króćcu, wymieniłem rano króciec i cyka jak zegarek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|