Jawa mustang i wysokie obroty oraz niska moc

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 14:45, 27 Sty 2012    Temat postu: Jawa mustang i wysokie obroty oraz niska moc

Siema. Mam problem z moją jawką, wszystko chodziło jak trzeba aż coś się zepsuło. Otóż gdy na luzie się ją odpali i gazuje to na obroty dobrze się wkręca tylko z tych obrotów nie schodzi do końca... wrzucam bieg i na sprzęgle jak jest puszczony gaz to te obroty opadają, gdy na jedynce ruszam to czasami musze sie odepchnąć ale to mniejsza z tym. Chodzi o to że gdy jade na jedynce już max, i wrzucam dwójkę to na dwójce tak jedzie jakby chciała a nie mogła.. Zwalnia wręcz niż przyspiesza, muszę jechać na 1/4 gazu bo jak dam więcej to muł jest. Pomóżcie bo już nie wiem o co chodzi. Moje przypuszczenia są takie że to mogą być pierścienie lub lewe powietrze, tylko nie wiem skąd. :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 14:51, 27 Sty 2012    Temat postu:

Lewe powietrze zapewne. Dezodorant w łapę i sprawdzasz..

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Pią 14:52, 27 Sty 2012    Temat postu:

A może już czas najwyższy na jakiś remont ? kompresja dobra ? Jeżeli to nie wina kompresji, to może opuść iglice o jeden rowek. Filtr powietrza niezanieczyszczony ?

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 14:58, 27 Sty 2012    Temat postu:

kompresja nie spada z dnia na dzień, chyba że smarowania nie ma albo na dotarciu pierścień pęknie, zmiana położenia iglicy nie ma tak dużego wpływu na osiągi

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 14:59, 27 Sty 2012    Temat postu:

Jak to dezodorantem te lewe powietrze sprawdzać ? A gdzie mam tak najbardziej sprawdzic te lewe powietrze, mozę być np. przy łączeniu króciec-cylinder, patrzyłem to tam właśnie po jezdzie kiedy sie zepsuła taki dymek leciał przy króćcu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Sob 7:59, 28 Sty 2012    Temat postu:

No to może uszczeleczka padła ? Odkręć i zobacz Smile

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 10:57, 28 Sty 2012    Temat postu:

Bobslej0 napisał:
Jak to dezodorantem te lewe powietrze sprawdzać ?


Tyle razy już pisałem o tym.. odpalasz silnik, ustawiasz jak najwolniejsze obroty aby nie zgasł i pryskasz w miejsca gdzie może wystąpić lewe powietrze, jeśli jest silnik samoczynnie wzrośnie na obrotach.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 13:29, 28 Sty 2012    Temat postu:

Temat do zamknięcia, Okazało się że była dziurka w króćcu, wymieniłem rano króciec i cyka jak zegarek Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin