Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dexter1213
Bywalec
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Wto 13:15, 29 Cze 2010 Temat postu: [Jawa MUSTANG] Cieknie gaźnik |
|
|
Mam problem z gaźnikiem w mojej jawce. Gdy otworze kranik to paliwo wylewa się przez pompkę. blaszka jest podgięta do dolu, igła jest dobra, pływak jast dobry lecz z góry ciut pogięty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Wto 14:49, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Zapewne zaciał ci sie zaworek odkrec pookrywke tam gdzie masz pływak i zobacz czy luzno ci się rusza ten zaworek (jest on wkrecony w pokrywke pod blaszka regulacji dawki paliwa )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 14:51, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli to zaworek to spryskaj WD-40 bądź przedmuchaj trochę i pomocz w spirytusie. Następnie poobracaj góra-dół (tak żeby zaworek się rozruszał) i montuj do gaźnika ;] Jeżeli to nie pomoże to zostaje już tylko zakup nowego zaworka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dexter1213
Bywalec
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Wto 15:05, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Mi się wydaje że zaworek jest ok, ale dzis popryskam WD i zobacze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 15:44, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
zobacz czy nie masz dziurawego pływaka, może byc jeszcze zbyt duży poziom paliwa ale pierw sprawdź sprawnosc poszczególnych elementów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 15:58, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
tiaa, przyłóż się to kontroli zamykania zaworka, czyli odkrecasz dekielek od pływaka, zdejmujesz wezyk od paliwa i dmuchasz w otwór przyciskajac blaszke palcem. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dexter1213
Bywalec
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Wto 16:24, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | tiaa, przyłóż się to kontroli zamykania zaworka, czyli odkrecasz dekielek od pływaka, zdejmujesz wezyk od paliwa i dmuchasz w otwór przyciskajac blaszkę palcem. pozdro. |
Motor mam 3 dni więc jak miałem się przyłożyć ? Zaraz wykąpie zaworek w denaturacie i zrobię to co mówiłeś.
@Bazalt
Pisałem ze pływak jest dobry lecz troche pogiety...
EDIT: Zrobilem to co mowiliscie i dalej cieknie. Jutro jeszcze raz wyreguluje blaszke. A czy to może być wina pływaka bo jest lekko pogięty z góry??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dexter1213 dnia Wto 21:11, 29 Cze 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:17, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdź pływak podsząsając go przy uchu. Jeśli słyszysz paliwo w srodku to jest zepsuty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dexter1213
Bywalec
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Śro 10:25, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
OMG. Przeciez pisalem że pływak jest dobry... przetre go jeszcze w tej "dziurce" xD i zobacze igle prowadniczą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|