Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiosenki
Nowy

Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 16:56, 17 Wrz 2013 Temat postu: Jawa Mustang 50, 1971 rok |
|
|
witam,
kupiłem Jawa Mustang 50 na złowmie ,wygląd jest dobry jak i silnik z zewnątrz lecz nie mogę sprawić aby się iskra pojawiła,kompresja jest , kupiłem nową cewkę i nadal nie ma iskry(jest iskra ale na platynkach) już nie wiem co mam ustawić żeby ta iskra była.
Proszę pomóżcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Ciacho0o
Nowy

Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:18, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawdź całą elektryke, kable, kabel od cewki do fajki, fajke, no i na swiecy innej zobacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 22:41, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Krzywe platynki, zużyte platynki, źle podłączone, źle wyregulowane, uszkodzony kondensator ot lista, wszystko było, trzeba szukać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wiosenki
Nowy

Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 13:35, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
wszystko sprawdziłem i jest dobrze podłączone tylko stacyjka jest rozebrana,czy może przez stacyjkę nie działać że iskry nie ma ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ruszi
Bywalec

Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 13:46, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
no. może ogólnie żeby wyłączyć silnik, to w stacyjce ustawiasz 'klucz' w odpowiedniej pozycji, a przez to w stacyjce fizycznie łączysz cewkę z masą. może u Ciebie być to przez przypadek połączone. warto zrobić z tym porządek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ruszi dnia Śro 13:46, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 7:27, 19 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
W jawce elektryka jest prosta jak konstrukcja cepa, nie możesz zrobić, zapłonu na krótko? Do tego tylko jeden przewód jest potrzebny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wiosenki
Nowy

Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 16:30, 19 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Na wstępie zaznaczę że z pojazdów mechanicznych to mam 20 letni rower a Mustanga kupiłem z czystej ciekawości bo nie chcę wiecznie rowerem jeżdzić. Iskrę już mam,wszystkie kable wyciąłem ze stacyjki i ze schematu wykumałem jak na krutko podłączyć,teraz mam problem z gaźnikiem bo coś z tą blaszką powyginałem i się zalewa świeca. Powiedzcie Mi gdzie te filtry trzeba założyć bo coś wyczytałem ale obrazka nie widzę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wiosenki dnia Czw 16:50, 19 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 7:17, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
O matko bosko kochono będzie z tobą ciężko. Najpierw jak nic nie wiesz a się zabierasz trochę teorii, Motorowery ROMET - Obsługa i Naprawa.pdf (skoncentruj się na silniku 223p i ogarze 200 - ma silnik jawki tylko zdławiony do chyba 2KM).
Jawka ma fabrycznie tylko jeden filtr - filtr powietrza. Zwykle znajduje on się pod bakiem (niektórzy przenoszą go trochę wyżej - we wnękę w baku). To że musi być czysty i drożny pisać chyba nie muszę, no i szczelność to podstawa.
Gaźnik regulujemy tak:
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/jak-prawidlowo-regulowac-gaznik-jikov-psb-2917-jawka-ogar,18698.html
Jak szukasz jakiś poradników to zacznij tutaj:
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/
Do tego pamiętaj że jeśli wyciągnąłeś ją ze złomu to może mieć zarżnięty silnik, fajnie by było gdybyś sprawdził kompresję (np u jakieś mechanika jak się ładnie uśmiechniesz).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wiosenki
Nowy

Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 14:08, 21 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Mam iskrę ale nie chce palić,kolega mi podpowiedział że mam iskrownikiem ruszać w prawo i lewo bo iskra nie jest w swojej pozycji ?
czy to prawda z tym iskrownikiem i jak mam tą pozycję dla iskry znaleźć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nowicjusz
Wymiatacz

Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|