Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
strongman94
Początkujący

Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Śro 19:02, 11 Lip 2012 Temat postu: JAWA 50 Szarpie , brak mocy i delikatnie strzela z gaźnika:) |
|
|
Witam dziś rozkręciłem w jawce gaźnik i złpżyłem odgiąłem lekko blaszke ku dołowi , ruszyłem pojechałem ładnie dosyć szłą i tak zrobiłem ze 3 km potem zgasiłęm zajechałem do domu potem pojechałęm dalej a jawka nagle zaczyna zamulać , szarpać i brak jej mocy,po czym zdjąlem świece ale nie była przykopcona tylko taka czekoladowa w środku a obwódka na zewnątrz czarnawa , dysze też poczyściłem i to samo nawet zaczełą delikatnie strzelać co to możer być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mikioza
Wymiatacz

Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Śro 20:20, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdź , przerwę na platynach . Ewentualnie jeśli masz to wyczyść filtr powietrza ... A tak ogólnie to polecam przejrzeć wszystko , czy czyste , nie zapchane .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
strongman94
Początkujący

Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Śro 20:31, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
hmm no ale jeśli nie grzebałem nic pozapłonie to sam z siebie by się przestawił? czyściiłem gaźnik jutro go penie odkręcę i jeszcze przy nim coś pokombinuje ale wątpie może pierścień pękł? ale to też wątpliwe bo raz ma moc a czasem przerywa ostatnio , nie wiem poczyszcze tak jak mówisz filtr paliwa i gaźnik jeszcze raz:) bo podczas jazdy zaczeło mi się to dziać kupięteż może jutro dysze 70 albo 68 jak będzie bo nie wiem jaką mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mikioza
Wymiatacz

Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Śro 21:03, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Wyczyść układ paliwowy od kranika po sam zaworek , do tego filtr powietrza do czyszczenia . Dyszy lepiej nie zmieniaj , a na pewno już nie kupuj chińskich zamienników lepiej dobrze wymoczyć w nafcie ewentualnie ropie , benzynie .
Gaźnik nie koniecznie musisz wykręcać później mogą się okazać kłopoty z lewym powietrzem jak coś ci nie wyjdzie przy ponownym przykręceniu gaźnika , Pompuj sprężarkę do 8 Atm i dmuchnij przez wszystkie możliwe otwory w gaźniku uprzednio go rozbierając oczywiście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
strongman94
Początkujący

Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Śro 21:42, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
ok sprobuje tak jak móisz jeszcze raz wyczyścć ew zmienie uszczelke na krućcu łączącym sie z gażnikiem bo dałem jakąś innąi może to dlatego ale wcześniej jechałęm i było ok to teraz by sie tak stało? no nic jutro zrobię to
PS i nie wiem czemu ona mi tak słabo jedzie max chyba ze 40km/h pojedzie czemu tak jest? ja waze ok 77kg
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez strongman94 dnia Śro 21:48, 11 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 22:35, 11 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Skoro podgiąłeś blaszkę w gaźniku w dół to dałeś tym samym jej mniej paliwa no i to pewnie jest jego przyczyną. Wyreguluj poziom paliwa. Na forum jest poradnik jak to zrobić prawidłowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
strongman94
Początkujący

Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Czw 21:37, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
a czy wymiana dyszy na 70 dużo by pomogła w mocy i szybkości Jawki? i czy by nie zalewło jej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 22:01, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
jeśli tylko wymienisz dysze to będzie zalewać, jeśli doregulujesz gaźnik to przestanie ale moim zdaniem stracisz na mocy (przy seryjnym silniku) bo pogorszysz rozpylanie, najlepiej będzie, od strony gaźnika jak go wymienisz na inny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
strongman94
Początkujący

Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Pią 11:58, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
wyczyściłem gaźnik i wyregulowałem,wygotowałęm go w wodzie gorącej itp , wyczyściłem filtr powietrza i dalej jest to samo juz nie wiem co mu się dzieje
HMM... teraz inny myk albo jest za dużo oleju w beznzynie albo na gaźniku jest coś źle wyregulowane bo bardzo śmierdzi olejem i pochodzi troche po czym gaśnie i świeca jest w połowie w oleju a w połowie czysta:) wyszyszcze świece znó pochodzi troche i jest to samo:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez strongman94 dnia Pią 13:10, 13 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz1230
Wymiatacz

Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 13:53, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A jaką proporcje lejesz, może olej ci ciągnie przez uszczelniacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
strongman94
Początkujący

Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Pią 14:03, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
1:50 wiadome czasem sie te kilka ml więcej doleje moze dlatego że za duzo oleju nalałem nie wiem pół świecy zalane pół czyste:) i śmierdzi olejem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mateusz1230
Wymiatacz

Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 18:27, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdź ile masz oleju w skrzyni może ciągnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
strongman94
Początkujący

Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Pią 18:35, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
niby nie ciągne uj go wie , moim zdaniem to była wina świecy może miałą bicie bo zmieniłem z NGK któa ma dopiero rok na jakąśstarą Championke i teraz pali bez problemu , robią teśiwece uj wie jakie;/ ale dzieki wszystkim za wypoiwiedzi , kto by pomyślał że nowa świeca a ma bice czy coś bo tylko do połowy była zalewana
śmierdzi tak toszke inacxzej niż przy normalnej mieszance moze dlatego że jest wiecej oleju wlane do benzyny?? albo może i ciagnie ten olej ze skrzyni nie mam pojęcia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez strongman94 dnia Pią 19:38, 13 Lip 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
haker165
Początkujący

Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Braszowice
|
Wysłany: Pią 21:38, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
dolej troszkę czystej, wyczyść świece, przejedź się i wtedy będziesz wiedział czy bierze CI olej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
strongman94
Początkujący

Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Sob 14:27, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
nie bierze jednak oleju ze skrzyni:) myśle nad zmiana filtra na stożek bo gdy zdjąłem tylną część pokrywy filtra to motorek aż lepiej wkręcał się na obroty i był mocniejszy czy zmiana na stożek to będzie mądry i dobry wybór w tym przypadku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|