Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
giller
Początkujący
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Zagórza
|
Wysłany: Wto 16:16, 03 Maj 2011 Temat postu: [Jawa 50] Przerywa |
|
|
Witam kolegów z forum. Ostatnio kupiłem sobie jawkę żeby ogar nie czuł się samotny
Posprawdzałem, poszperałem, ustawiłem zapłon, wymieniłem gaźnik, kondensator i świecę. ale jawka od początku aż do teraz przerywa. Tzn. jadę sobie ze 100m normalnie a tu nagle szarpie, przerywa i nie może się wkręcić na obroty ;/ o co może chodzić ??
Aha świeca jest koloru kawy z mlekiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Wto 17:02, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Spróbuj może masz źle ustawiony gaźnik lub zapłon odsyłam do działu tutoriale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Czw 0:53, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ustawiałeś zapłon i go źle ustawiłeś, do poprawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Czw 7:44, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon lub coś innego. Np.:
-przytkany kranik
-przytkany filtr paliwa
-przytkany zaworek iglicowy w komorze pływakowej
-przytkane odejścia w komorze pływakowej do dysz
Piszę to bo nie wiem czy wymieniłeś gaźnik na nowy czy jak.
Przypominam, że przerwa na platynkach wynosi ~0,4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fso777
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Czw 8:03, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Przerywa Ci po 100 m jazdy.,...na początku wymien swiece na inna posprawdzaj wszystko jak mowi jakubas101, przeczysc przerywacz pozmieniaj go raz wieksza przerwa raz mniejsza, sprawdz krzywke czy jest dobrze ustawiona i kondensator jeszcze raz wymien na stary albo na inny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Czw 9:19, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Pokąbinuj z gażnikiem jeżeli jedzie normalnie od 0 do 100 m to znaczy ze coś z paliwem penie nie dochodzi a jak ją zgasisz i przetankujesz to zapala normalnie ?? Sprubuj jadąc tankować ją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 19:31, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
fso777 napisał: | przeczysc przerywacz pozmieniaj go raz wieksza przerwa raz mniejsza, sprawdz krzywke czy jest dobrze ustawiona |
przestańcie takie kombinacje wymyślać, przerwa ma być 0.4mm i ani więcej ani mniej żeby silnik działał poprawnie
jak proponujesz wymieniać cokolwiek to to uzasadnij, nie widzę nigdzie żeby kolega pisał ze mu platynki iskrzą albo iskry nie ma żeby kondensator zmieniać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dexter1213
Bywalec
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Pią 21:53, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A ja radze podnieść troche poziom paliwa w komorze pływakowej(blaszka delikatnie do góry) bo dla mnie to wygląda na brak lub za mała dawka paliwa, Na którym rowku masz iglice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 9:31, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Podstawowe czynności regulacyjne.
Jeśli trzeba to diagnoza i naprawa jakiegoś podzespołu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kawula9
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:47, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Regulacja gaźnika i zapłonu się kłania.(Sprawdź stan platynek)..Ewentualnie kranik zatkany albo gaźnik do czyszczenia .Po tych czynnościach jawka będzie na 100% chodziła.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kawula9 dnia Sob 11:48, 14 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|