Jawa 50 problem z luzem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
user12
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 5:54, 09 Maj 2012    Temat postu: Jawa 50 problem z luzem

Po rozłupaniu silnika i zlozeniu go okazalo sie ze zamiast 1-0-2-3 mam 0-1-2-3 (lub 0-2-3-1 nie wiem bo wszedzie jest spory opór) biegi. O co chodzi czy cos zle ustawilem na zmieniaczu czy cos jest uszkodzone?

Ok, przenoszę. zuzia


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez user12 dnia Śro 6:02, 09 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 6:14, 09 Maj 2012    Temat postu:

To zabiłeś niezłego ćwieka. Pewnie albo coś źle poskładałeś albo zmieniacz padł. Ustawienie raczej odpada bo u ciebie biegi się kolejnością pozmieniały. Tak czy inaczej czeka cię rozbiórka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
user12
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 6:27, 09 Maj 2012    Temat postu:

Bo znajomy cos bawil sie tymi zabkami ze sprezynkami czy to ma znaczenie? mogl tam ząbek przestawic w środku na tych sprezynkach 2ch ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez user12 dnia Czw 18:40, 10 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 9:02, 09 Maj 2012    Temat postu:

raczej nie, prędzej pomieszałeś kolejność kół zębatych, odwróciłeś je, źle umocowałeś wodzik lub zmieniacz. Czeka Cię rozbiórka niestety

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 13:55, 09 Maj 2012    Temat postu:

Dziwne.. W 223 chyba nie da się zmienić miejscami biegów. Byż może jedynie zmieniłeś tryby przesuwne miejscami przez co 2 wydaje Ci się być 1..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Śro 14:09, 09 Maj 2012    Temat postu:

moskit122 napisał:
raczej nie, prędzej pomieszałeś kolejność kół zębatych, odwróciłeś je, źle umocowałeś wodzik lub zmieniacz. Czeka Cię rozbiórka niestety


A da się inaczej poskładać trybiki? Przecież konstrukcja na to nie pozwala, a może...(Polak wszystko potrafi) Very Happy

A może trzeba dokręcić automat lub masz nieoryginalne śrubki które go trzymają. Sprawdź to za nim znów rozpołowisz, bo może się okaże że jest jednak dobrze.
Może to Ci się przyda jak jednak się zdecydujesz rozpoławiać :
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
user12
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 18:42, 10 Maj 2012    Temat postu:

mati_pl xD napisał:
moskit122 napisał:
raczej nie, prędzej pomieszałeś kolejność kół zębatych, odwróciłeś je, źle umocowałeś wodzik lub zmieniacz. Czeka Cię rozbiórka niestety


A da się inaczej poskładać trybiki? Przecież konstrukcja na to nie pozwala, a może...(Polak wszystko potrafi) Very Happy

A może trzeba dokręcić automat lub masz nieoryginalne śrubki które go trzymają. Sprawdź to za nim znów rozpołowisz, bo może się okaże że jest jednak dobrze.
Może to Ci się przyda jak jednak się zdecydujesz rozpoławiać :
[link widoczny dla zalogowanych]


no wlasnie nie ma takiej opcji raczej zeby zlozyc inaczej tryby. Bo nie zgrzyta ani sie nie zacina to raczej bedzie cos z atomatem ale nie wiem co,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 6:28, 11 Maj 2012    Temat postu:

Nie raczej tylko na pewno nie ma takiej możliwości żeby źle złożyć tryby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 14:30, 20 Cze 2012    Temat postu:

Sorki za mały odkop ale dziś miałem silnik na rozbiórce i z ciekawości sprawdziłem czy da się poprzestawiać tryby 2 biegu. Otóż da się bez najmniejszego problemu wszystko ładnie pasuje i wtedy 2 bieg ma przełożenie zbliżone do 1 albo wolniejsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 16:02, 20 Cze 2012    Temat postu:

Ok spróbuj złożyć odpal i spróbuj pojechać. Nie da się bo sam kiedyś składałem pierwszy raz i pomieszałem i się nie da złożyć nie będzie działać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 16:16, 20 Cze 2012    Temat postu:

Nowicjusz napisał:
Sorki za mały odkop ale dziś miałem silnik na rozbiórce i z ciekawości sprawdziłem czy da się poprzestawiać tryby 2 biegu. Otóż da się bez najmniejszego problemu wszystko ładnie pasuje i wtedy 2 bieg ma przełożenie zbliżone do 1 albo wolniejsze.


Ojeju.. ile razy już o tym było! Zmieniając koła zębate przesuwne Z-18 i Z-20 uzyskamy bardzo krótką dwójkę i bardzo długą trójkę- taką, że seryjny silnik praktycznie nie uciągnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 20:32, 20 Cze 2012    Temat postu:

o tym właśnie myślałem ale skoro pisaliście, że się nie da to pomyślałem że widocznie zęby się klinują...
plusminus: ale trójka przecież się nie zmienia Smile za to skrzynia działa jak by się z jedynki na 3 przełączało, swoja drogą silnik z dobrą kompresją i małym przebiegiem bardzo dobrze się zbiera po włączeniu 3 prawie od razu, osobiście jeżdżę często prawie bez gazu i nie szarpie nic Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 20:40, 20 Cze 2012    Temat postu:

No własnie ona się zmienia przełożeniem a jedynka zawsze pozostaje na swoim miejscu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Czw 7:06, 21 Cze 2012    Temat postu:

Moim zdaniem to wszystko jest w porządku ze skrzynią tylko coś jest ciasno spasowane i na każdym połóżeniu wałek zdawczy się kręci.Spróbuj trzymać go mocno ręką i wtedy sprawdzaj biegi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
user12
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 11:26, 21 Cze 2012    Temat postu:

No jedna rzecz juz odkryta na pewno na 100% . i wałek kleszczy sie na tuleja mosieznych po skrecenie samych pustych skorup juz nie da sie nim obrócić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin