Jawa 50 problem z luzem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Czw 14:00, 21 Cze 2012    Temat postu:

stosowne narzędzie trzeba wziąć w dłoń i się pomęczyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 14:14, 21 Cze 2012    Temat postu:

tulejki nie są mosiężne... chyba że kupiłeś jakieś czary z allegro, wymieniałeś je? jaki luz osiowy mają wałki?
plusminus: a wyjaśnij mi jak to jest możliwe że trzeci bieg się zmienia skoro koła zębate pozostają tak samo tylko koła biegu 2 są zamieniane?
przy pierwszym biegu napęd idzie z wałka nr 1 przez koło zębate na wałku do trybu 3 a przez sprzęgło kłowe do koła 12, koło 12 jest zazębione od środka z wałkiem 2 i przez koło na tym wałku przekazuje napęd do koła 5
luz odsuwa koło 12 od 3 i rozłącza sprzęgło kłowe, kręci się wałek 1 i koło 3, napęd nie jest przekazywany
drugi bieg, koła 12 i 4 przesuwają się niżej, napęd z wałka 1 do koła 4 (od środka), zazębionego z 12, 12 z wałkiem 2 (od środka) i z koła zębatego z tego wałka do 5 i przy zamianie 12 i 4 zmienia się przełożenie
bieg trzeci, napęd z wałka 1 przekazywany na koło 4 (od środka) i zazębione sprzęgłem kłowym z 5, nie ma szans żeby zamiana koła 4 z 12 miała wpływ na bieg trzeci bo przełożenie z wałka 1 na koło 4 (czy 12) od środka to 1:1, tak samo sprzęgło kłowe 4 (czy 12) z 5 to tez przełożenie 1:1.
Chyba nic nie skopałem, wnioskuję to tylko ze schematu bo nie mam żadnej skrzyni do wglądu. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
user12
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 9:33, 23 Cze 2012    Temat postu:

moskit122. Dzieki za rade juz wszystko ok.
Nowe tuleje pomogly. Byla wytarta i walek kleszczyl sie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 10:28, 23 Cze 2012    Temat postu:

Działa już ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
user12
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 19:24, 24 Cze 2012    Temat postu:

Tak. Temat zamkniety. Ogolnie moge powiedziec ze stan walkow jest bardzo wazny czasem "na oko" nic nie widac a sa juz zuzyte.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez user12 dnia Nie 19:25, 24 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrianzaq1
Nowy
Nowy



Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 8:54, 25 Cze 2012    Temat postu:

chłopie po co ci lus ile to jedzie człowieku i tak jawki zawsze paląm na popych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin