Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szogan
Nowy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:45, 21 Mar 2009 Temat postu: jawa 50 problem.. pomocy!!! |
|
|
mam taki problem...
iskre mam paliwo do swiecy dochodzi.. tylko ze nie zapala...
w zime jezdzilem wszystko gralo i buczalo a teraz jak chcialem zapalic nie rusza... nie wiem czemu pomocy ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:53, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Benzyna mogła zwietrzeć, przerwa na platynkach mogła się rozregulować. Sprawdzałeś czy nigdzie kompresji nie traci, czy zapłon jest dobrze ustawiony? Tłumik nie jest zatkany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szogan
Nowy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:04, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
benzyna nowa...
platynki dobrze sa ustawione...
zaplon tez dobrze...
ale nie wiem jak ustawic dysze tam na gazniku ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:39, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dysze wkręcamy do końca a wcześniej przedmuchujemy sprężarką. Dyszami nic się nie reguluje, ich przelotowość jest stała. A kompresja jaka jest? Czujesz wyraźny opór podczas kopania w kopnik? Iskra na świecy jest dokładnie pomiędzy elektrodami?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xiang dnia Sob 10:39, 21 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szogan
Nowy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:49, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nie nie czuje...
no tak dokladnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Sob 20:02, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
to do wymiany pierścienie.A propo kiedy je ostanio zmieniałeś????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:14, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Brak kompresji może mieć swój zaród w :
-zużytch, startych, pękniętych pierścieni tłokowych,
-nieszczelności na łączeniu cylinder-głowica,
-przedziurawienie tłoka lub pierścienia.
Po prostu musisz zdjąć cylinder i zobaczyć czy wszystko jest na swiom miejscu, jak nie wiesz jak się to robi to zobacz do tutoriali, w temacie o rozpoławianiu masz dokładnie opisane. Trochę roboty przy tym jest, ale nie poddawaj się. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 12:07, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
xiang napisał: | Brak kompresji może mieć swój zaród w :
-zużytch, startych, pękniętych pierścieni tłokowych,
-przedziurawienie tłoka lub pierścienia.
poddawaj się. Pozdrawiam. |
Chłopie jak pęknie pierścień to tłokim nie ruszy bogo zablokuje
a po drugie co ci może przedziurawić tłok lub pierścień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:43, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
trejki napisał: | xiang napisał: | Brak kompresji może mieć swój zaród w :
-zużytch, startych, pękniętych pierścieni tłokowych,
-przedziurawienie tłoka lub pierścienia.
poddawaj się. Pozdrawiam. |
Chłopie jak pęknie pierścień to tłokim nie ruszy bogo zablokuje
a po drugie co ci może przedziurawić tłok lub pierścień |
Pierścień może pęknąć i wylecieć rurą wydechową, nie zawsze blokuje tłok. Nieprawidłowe spalanie mieszanki może doprowadzić do przedziurawienia tłoka, gdy osad na świecy jest biały.
Szogan- i co? Zdjąłeś cyla i zerknąłeś?
EDIT: Tak jeszcze mi się przypomniało, świece z długim gwintem mogą również tłok przedziurawić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xiang dnia Nie 12:45, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 13:14, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
xiang napisał: | [EDIT: Tak jeszcze mi się przypomniało, świece z długim gwintem mogą również tłok przedziurawić. |
to tylko jakieś matoły wkręcają swiece z długim gwintem do ogara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 17:25, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
trejki napisał: | xiang napisał: | Brak kompresji może mieć swój zaród w :
-zużytch, startych, pękniętych pierścieni tłokowych,
-przedziurawienie tłoka lub pierścienia.
poddawaj się. Pozdrawiam. |
Chłopie jak pęknie pierścień to tłokim nie ruszy bogo zablokuje
a po drugie co ci może przedziurawić tłok lub pierścień |
Nieprawda, po zlamaniu pierscienia tlok normalnie kreci. Czasem pierscien wypada, czasem zostaje, czasem rysuje cylinder. Kiedys koledze w Yamaha`szce Neos pekl pierscien podczas jazdy(jechal bez wydech). Obrucilismy pare razy rozrusznikiem, pierscien wypadl i jezdzil tak na jednym nastepne iles tam kilometrow, az padl drugi. Co do dziurawienia tloka, kolega takze ma racje. Zle spalanie mieszanki jest typowym problemem, a takze normalny cykl eksploatacyjny, w ktorym dziura moze pajwic sie sama z siebie. Co do swiec z dlugim gwintem jest kupe osob, ktore takowe pozakladaly i sa z tego powodu szczesliwe. Poprostu podkladaja podkladki, ale tego nikomu nie polecam, a wrecz wzbraniam.
Co do autora tematu, wyczyscilbym gaznik, sprawdzil stan swiecy i cylinra, zmirzyl luz na pierscieniach i wyregulowal zaplon. A swiece masz mokra czy sucha i jakiego koloru po paru kopnieciach? Jezeli mokra to paliwo dochodzi, brak iskry lub zle wyregulowany zaplon, ewentualnie gaznik. Jezeli sucha to zainteresuj sie gaznikiem i doplywem paliwa, tym bardziej jak jest czarna. Co do kompresji to wsadz palucha zamiast swiecy i energicznie kopnij. Powinno go mocno wyrzucic, jak kopmresji nie ma nie poczujesz prawie nic. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|