jawa 50 problem.. pomocy!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szogan
Nowy
Nowy



Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:45, 21 Mar 2009    Temat postu: jawa 50 problem.. pomocy!!!

mam taki problem...
iskre mam paliwo do swiecy dochodzi.. tylko ze nie zapala...
w zime jezdzilem wszystko gralo i buczalo a teraz jak chcialem zapalic nie rusza... nie wiem czemu pomocy ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:53, 21 Mar 2009    Temat postu:

Benzyna mogła zwietrzeć, przerwa na platynkach mogła się rozregulować. Sprawdzałeś czy nigdzie kompresji nie traci, czy zapłon jest dobrze ustawiony? Tłumik nie jest zatkany?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szogan
Nowy
Nowy



Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:04, 21 Mar 2009    Temat postu:

benzyna nowa...
platynki dobrze sa ustawione...
zaplon tez dobrze...
ale nie wiem jak ustawic dysze tam na gazniku ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:39, 21 Mar 2009    Temat postu:

Dysze wkręcamy do końca a wcześniej przedmuchujemy sprężarką. Dyszami nic się nie reguluje, ich przelotowość jest stała. A kompresja jaka jest? Czujesz wyraźny opór podczas kopania w kopnik? Iskra na świecy jest dokładnie pomiędzy elektrodami?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xiang dnia Sob 10:39, 21 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szogan
Nowy
Nowy



Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:49, 21 Mar 2009    Temat postu:

nie nie czuje...
no tak dokladnie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trejki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Sob 20:02, 21 Mar 2009    Temat postu:

to do wymiany pierścienie.A propo kiedy je ostanio zmieniałeś????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:14, 21 Mar 2009    Temat postu:

Brak kompresji może mieć swój zaród w :
-zużytch, startych, pękniętych pierścieni tłokowych,
-nieszczelności na łączeniu cylinder-głowica,
-przedziurawienie tłoka lub pierścienia.
Po prostu musisz zdjąć cylinder i zobaczyć czy wszystko jest na swiom miejscu, jak nie wiesz jak się to robi to zobacz do tutoriali, w temacie o rozpoławianiu masz dokładnie opisane. Trochę roboty przy tym jest, ale nie poddawaj się. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trejki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Nie 12:07, 22 Mar 2009    Temat postu:

xiang napisał:
Brak kompresji może mieć swój zaród w :
-zużytch, startych, pękniętych pierścieni tłokowych,
-przedziurawienie tłoka lub pierścienia.
poddawaj się. Pozdrawiam.


Chłopie jak pęknie pierścień to tłokim nie ruszy bogo zablokuje
a po drugie co ci może przedziurawić tłok lub pierścień


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:43, 22 Mar 2009    Temat postu:

trejki napisał:
xiang napisał:
Brak kompresji może mieć swój zaród w :
-zużytch, startych, pękniętych pierścieni tłokowych,
-przedziurawienie tłoka lub pierścienia.
poddawaj się. Pozdrawiam.


Chłopie jak pęknie pierścień to tłokim nie ruszy bogo zablokuje
a po drugie co ci może przedziurawić tłok lub pierścień



Pierścień może pęknąć i wylecieć rurą wydechową, nie zawsze blokuje tłok. Nieprawidłowe spalanie mieszanki może doprowadzić do przedziurawienia tłoka, gdy osad na świecy jest biały.
Szogan- i co? Zdjąłeś cyla i zerknąłeś?
EDIT: Tak jeszcze mi się przypomniało, świece z długim gwintem mogą również tłok przedziurawić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez xiang dnia Nie 12:45, 22 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trejki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

PostWysłany: Nie 13:14, 22 Mar 2009    Temat postu:

xiang napisał:
[EDIT: Tak jeszcze mi się przypomniało, świece z długim gwintem mogą również tłok przedziurawić.


to tylko jakieś matoły wkręcają swiece z długim gwintem do ogara


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 17:25, 22 Mar 2009    Temat postu:

trejki napisał:
xiang napisał:
Brak kompresji może mieć swój zaród w :
-zużytch, startych, pękniętych pierścieni tłokowych,
-przedziurawienie tłoka lub pierścienia.
poddawaj się. Pozdrawiam.


Chłopie jak pęknie pierścień to tłokim nie ruszy bogo zablokuje
a po drugie co ci może przedziurawić tłok lub pierścień


Nieprawda, po zlamaniu pierscienia tlok normalnie kreci. Czasem pierscien wypada, czasem zostaje, czasem rysuje cylinder. Kiedys koledze w Yamaha`szce Neos pekl pierscien podczas jazdy(jechal bez wydech). Obrucilismy pare razy rozrusznikiem, pierscien wypadl i jezdzil tak na jednym nastepne iles tam kilometrow, az padl drugi. Co do dziurawienia tloka, kolega takze ma racje. Zle spalanie mieszanki jest typowym problemem, a takze normalny cykl eksploatacyjny, w ktorym dziura moze pajwic sie sama z siebie. Co do swiec z dlugim gwintem jest kupe osob, ktore takowe pozakladaly i sa z tego powodu szczesliwe. Poprostu podkladaja podkladki, ale tego nikomu nie polecam, a wrecz wzbraniam.

Co do autora tematu, wyczyscilbym gaznik, sprawdzil stan swiecy i cylinra, zmirzyl luz na pierscieniach i wyregulowal zaplon. A swiece masz mokra czy sucha i jakiego koloru po paru kopnieciach? Jezeli mokra to paliwo dochodzi, brak iskry lub zle wyregulowany zaplon, ewentualnie gaznik. Jezeli sucha to zainteresuj sie gaznikiem i doplywem paliwa, tym bardziej jak jest czarna. Co do kompresji to wsadz palucha zamiast swiecy i energicznie kopnij. Powinno go mocno wyrzucic, jak kopmresji nie ma nie poczujesz prawie nic. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin