Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamos
Nowy
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice-Poddębice
|
Wysłany: Pią 14:30, 12 Wrz 2008 Temat postu: Jawa 50 po odblokowaniu, nadal przy 45km/hma"odcięcie& |
|
|
Witam, Mam problem otóż, jawa po odblokowaniu, niestety nadal rozpędza się tylko do 45km/h, po czym nastepuje jak ja to nazywam "odcięcie" "(chodż czuję ze silnik ma ochotę przyspieszać dalej), czyli po dobiciu do tej predkosci, silnik zwalnia i zachowuje się tak jakby nie dostawał paliwa. I tutaj kieruje moje pytanie do was, co moze być przyczyną tego..?
Oczywiscie silnik jest po kapitalnym remoncie, (obejmującym także wygotowywanie karterów i delikatną polerkę komory wału), gaznik po remoncie z dyszami 38 i 68..i odblokowanym krućcem, kolanko jest skrócone tak aby weszło w tlumik 3 cm, tłumik ma rozwiercony dławik, zamontowaną mam zębatkę 11z, zaplon jest przyspieszony tak aby nastepował on 2mm przed GMP.
Pozdrawiam adamos
PS. Oczywiscie nie chce zeby jawka mi latała.. chodzi mi tutaj o uzyskanie prędkosci maksymalnej rzedu 55-60km/h
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamos dnia Pią 14:42, 12 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 14:48, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
może ją dotrzyj a potem żyłuj jak Ci sie zdaje że nie dostaje paliwa to sprawdź ile ma po tym jak jedziesz te 45 zakręć kranik zgaś szybko i zobacz może nie ma a jaka masz z tyłu zębatkę???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adamos
Nowy
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice-Poddębice
|
Wysłany: Pią 15:05, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
motocykl jest dotarty.. gaznik wyregulowany i zaplon poprawnie wyregulowany (kolor swiecy kawowy), zębatka 55z i nie wydaję mi sie ze to wina zębatki, skoro motocykl po osiagnieciu 45 km/h dalej nie przyspiesza tylko zwalnia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 15:36, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Spróbuj kolego dać wyżej iglicę, jeśli to nie pomoże- pożycz od kogoś tłumik i sprawdź. Kombinacja przy dławiku czasem daje odwrotny efekt, aczkolwiek stawiam na paliwo.
Btw nie pamiętam jakie w jawce były oryginalnie dysze, ale raczej nie 68 i 38. To już muszą koledzy przypomnieć, bo ja już chwilę jawki na oczy nie widziałem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PawelOO
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 18:25, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
no dokładnie to musi być coś z paliwem ewentualnie sprawdx jeszcze dolocik powietrza. Przejedź troche bez filtra i zobacz czy jest jakas różnica(może sie troche dusic wiec nie panikuj) jak na dłóższa mete jeździsz bez filtra powietrza też nie dobrze bo mi po kilometrze zaczyna ostro słabnąc i trzeba założyć filter zpowrotem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adamos
Nowy
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice-Poddębice
|
Wysłany: Pią 19:00, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Wszytsko to już sprawdzałem, nic nie przynosi efektu.. jeżdzę z filtrem powietrza.. także wymienionym na nowy. Spróbuje jeszcze z tłumikiem lecz, wątpie by to coś dało..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PawelOO
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 19:11, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o tłumik to wywal dławik i reszte ze srodka co idzie wyjąc po odkreceniu zamontuj tłumik i przejedź bez bebechów(lepiej zdala od budynków) jak będzie poprawa to pisz zaradzimy co dalej z dławikiem:) Może być tez tak ze mimo dobrej regulacji gaźnika masz jakis syfek w kraniku i paliwo leci za wlno zeby dobic bna wysokie obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Sob 21:50, 13 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | Btw nie pamiętam jakie w jawce były oryginalnie dysze, ale raczej nie 68 i 38. To już muszą koledzy przypomnieć, bo ja już chwilę jawki na oczy nie widziałem... |
No i tu się mylisz orginalne czeskie dysze byly 68 i 38
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel93 dnia Sob 21:52, 13 Wrz 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Nie 7:15, 14 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Dysze blokowane w ogarkach byly 65 i 38 odblokowane mialy albo 68 albo 70...
Sadze ze Twoja jawka podczas dodawania gazu zalewa sie a nie, nie dostaje paliwa... Proponowalbym bym dac iglce jak najnizej jak sie da. Ja tak mialem i bylo w porzadku, predkosc max wynosila 60km/h... Pozdrawiam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 7:51, 14 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
pawel93 napisał: | macq napisał: | Btw nie pamiętam jakie w jawce były oryginalnie dysze, ale raczej nie 68 i 38. To już muszą koledzy przypomnieć, bo ja już chwilę jawki na oczy nie widziałem... |
No i tu się mylisz orginalne czeskie dysze byly 68 i 38 | To zwracam honor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|