jawa 50 nie wchodzi na obroty
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 18:47, 18 Mar 2009    Temat postu:

A wiesz o tym, ze pierscien musi byc obrucony w taki sposob aby to zlote na tloku(zamek) byl dokladnie w miejscu rozwarcia pierscienia? i w tym miejscu sie idealnie stykal?. Czy wiesz, ze cylinder smaruje sie olejem do paliwa, tak samo jak tlok? Czy wiesz, ze teraz musisz kupic brakujacy pierscien pod wlasciwy wymiar tloka? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:21, 18 Mar 2009    Temat postu:

pierscienie jest wszystko ok tylko nie wchodzi mi w silnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Śro 20:02, 18 Mar 2009    Temat postu:

OMG kolo kupiłeś pierścienie pod wymiar?? Jeśli tak to zrób tak jak pks mówił i powinno wejść a jak nie to problemik się szykuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 21:40, 18 Mar 2009    Temat postu:

Ale co Ci nie wchodzi w silnik? Chyba chodzi Ci o to, ze tlok nie wsuwa sie w cylinder?! Jezeli tak masz albo za duze pierscienie, albo to ci pisalem wczesniej, albo za duzy tlok. Proste. Jezeli w kartery, co jest malo prawdopodobne masz cylinder czeski 70ccm. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 14:06, 19 Mar 2009    Temat postu:

przy wkladaniu cylindra w silnik to blokuje o kartery a jak wykręce szpilki to wchodzi ale znowu nie moge ich wkręcic ale oddaje go na reklamacje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 17:56, 19 Mar 2009    Temat postu:

Powinien normalnie wejsc. Wyprostuj porzadnie szpilki i wsadz cylinder na nich do karterow a pozniej wyciagnij. Jak kanaly sie pokrywaja do cylinder moze lezec ciasno. To nawet lepiej. Szpiliki mozesz tez miec ciut za duzo, szczegolnie jak ktos gwint w karterze zerwal i wtedy moze cylek nie wchodzic. Watpie w takie niedopasowanie. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 19:58, 19 Mar 2009    Temat postu:

nawet byłem w sklepie u tego co kupywałem i on tez próbował i tez nie weszło powiedział żeby popuscił lekko srubki od kartera i zebym rozszerzył i potem skręcił ale boje sie że moze mi zcisnąc i cos peknie. a stary cylinder wchodzi elegancko

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marxin92 dnia Czw 20:03, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 15:09, 20 Mar 2009    Temat postu:

W takim wypadku idzie sie do tokarza i oddaje mu sie taka robote. Co do tego cylindra tylko raz sie z taka sytuacja spotkalem, gdy cylinder by tuningowy czeski 70ccm. Zmierz srednice tego cylindra wewnatrz. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 15:58, 20 Mar 2009    Temat postu:

to jest normalny cylinder 50ccm dałem na reklamacje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 11:32, 21 Mar 2009    Temat postu:

Jak uwazasz Wink To powodzenia przy skladaniu i temacik chyba do zamkniecia, czy jeszcze cos nie tak? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 14:42, 21 Mar 2009    Temat postu:

dziekuje wam wszystkim za pomoc jak zrobie to dam wam znac Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 18:25, 21 Mar 2009    Temat postu:

Z racji tego, ze nie ma czegos takiego jak dwa posty naraz, tylko opcja edytuj nie umieszczaj takich postow. Kiedy zaktualizujesz swoja wypowiedz watpie by ktos Ci odpowiedzial, bo system nie reaguje na opcje edytuj tylko na nowe posty. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin