Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 16:18, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
spróbuje bez rozbierania taki pech
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 20:57, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No to jak Ci gladz porysowalo to niestety wiesz, szlif. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Sob 20:58, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 13:41, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
mam pytanko jak mam do wymiany cylinder i tłok to moge załozyc o pojemnosci 60ccm??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marxin92 dnia Nie 16:14, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 19:30, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Mozesz choc orginale czesci sa lepszej jakosci a polskie kity nie maja 60ccm tylko ok 55ccm(zdazaja sie wyjatki). Pozatym przy czyms takim robisie remont i wymienia wal(zazwyczaj). Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Nie 19:30, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 20:13, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a przez ile trzeba docierac?? i dziękuje wam wszystkim za informacje. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Nie 20:24, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
po szlifie czy wymianie cylka?? Chociaż mi się wydaje że po szlifie 250km wystarczy a jak nowy to 500+
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 20:27, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
cylinder i tłok i pierścienie nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Nie 21:01, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
To tak jak pisałem 500+. A cylek czeski czy polski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:20, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nie wiem jeszcze. zależy jaki kupie a opłaca sie wymieniac łozyska na wale??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 21:29, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli szarpniesz się na łożyska na wale to odrazu kup wszystkie łożyska i zimeringi i powymieniaj. Zaoszczędzisz później czasu na ich wymiane bo trzeba rozpoławiać silnik, a co wiąże się z czasem i nie można pojeździc ogarem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:32, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ale chodzi mi te na korbowodzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 17:19, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No to i tak musisz wal wyciagnac, wtedy robi sie kapitalke, a co do wymiany lozysk potzraba specjalnych urzadzen, a nastepnie wal nalezy wywazyc. Nie jest to takie proste. Docieranie na nowym cylku polskim powinno zamknac sie w 300km, na czskim wiecej, ok 500km. Cylinder niestety trzeba sprowadzac, jak chcesz moge to zalatwic, ale przy obecnym kursie bedzie to malo oplacalne i wyniesie grubo ponad 100zl. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 20:16, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jutro kupie cylinder nie wiem czy polski ale chyba tak a jest gorszy od takich oryginalnych??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 14:25, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Pamietaj, ze zawsze orginaly sa drozsze i lepsze, a przede wszystkim idealnie spasowane. W przypadku Jawki zamienniki, szczegolnie polskie odbiegaja sporo od orginalow. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 13:22, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
kupiłem juz cylinder i tłok Polski ale przy zakładaniu pierscien mi pekł :/ nie moge cos cylindra włożyc :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marxin92 dnia Śro 16:46, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|