Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 18:42, 27 Maj 2011 Temat postu: jawa 50 nie pali |
|
|
witam.
Jechałem sobie jawka spokojnie i nagle zgasla.dopchalem ja do domu i iskra jest!!paliwo dochodzi bo swieca mokra i sie przelewa!! ale byl dziwny dziwiek przy kopaniu takie tarcie wiec sciaglem glowice i cylek i nic czystko zlozylem i jak kopie to tak troche to slychac ale jawak ani raz nie pyrknie .kompresja jest dobra.Prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Mateusz222222
Wymiatacz

Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 20:12, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moze dysze zapchane
zapłon sie przestawił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dexter1213
Bywalec

Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Pią 20:34, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
wyczyść i wyreguluj gaźnik, przeczyść kranik, ustaw zapłon czyli zwykły przeglądzik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 23:35, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
zlokalizuj tarcie bo może wirnik przyciera o zapłon i przez to iskra zanika (zalewa świecę)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 6:01, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jak juz pisalem zaplon ustawialem,czyscilem i regulowalem gaznik ,kranik.tarcie mi sie wydaje ze to lozysko ale nie jestem pewny a jesli to lozysko to i tak powinna odpalic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 14:34, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
łożysko raczej nie powinno trzeć, prędzej się rozsypie ale wtedy wał by latał na lewo i prawo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 15:48, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
wiec czemu nie pali??juz wszytko probowałema.dzis mi co jakis czas raz strzeli i tyle
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolak11 dnia Sob 15:49, 28 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 16:01, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
To zalej strzykawką paliwa przez otwór w świecy i wtedy próbuj odpalać, jeżeli pda oznaki życia szukaj przyczyny w gaźniku lub zlokalizuj pękniętą uszczelkę, jeżeli nie pyrnie, regulacja zapłonu i zapewne wymiana kondensatorka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 16:17, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no wlasnie nie pyrka robilem to!zaplon ustawiłem a kondensator dobry po iskra jest za kazdym razem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 16:32, 28 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź zapłon metodą 'na żarówkę', czyli odłączasz wszystko od śrubki przy przerywaczu i podłaczasz tam kabelek do żarówki, - z jakiejś baterii, akumulatora podpinasz pod ramę a + dajesz pod drugie wejście w żarówce. Żarówka powinna gasnąć ca 1,9mm przed GMP. Chociaż nie sugeruj się tym, że iskra jest dobra, bo może jej nei być pod ciśnieniem..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 22:01, 29 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
u mnie w dzień iskry nie widać wcale, to że strzelił to oznaka ze paliwo raczej dociera choć może nie idealnie. Proponuję wszystkie podstawowe czynności wykonać dokładnie szczególnie przy zapłonie jak wyżej wskazano z żarówka albo multimetrem w ręku. A świeca mokra od paliwa czy bardziej oleju? Może wypchnęło uszczelniacz albo wywinęło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|