Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Sob 23:35, 07 Lut 2009 Temat postu: jawa 50 nie odpala |
|
|
Witam.
mam problem z moja jawa.
Jest iskra paliwo dochodzi, zapłon i gaźnik ustawiony i wyczyszczony.
i w ogóle nie chce odpalić.
O co chodzi????
proszę o pomoc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 0:00, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
zużyte pierścienie,zapchany wydech więcej mi do głowy nie przychodzi.. poszukaj gdzieś w usterkach..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Nie 0:08, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
wszystko przeczyszczone.i dalej nie działa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gacek017 dnia Nie 0:33, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 8:56, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
wymień kondensator i powinno być dobrze Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prze_cinek
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Nie 9:39, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
poza tym co napisali krzysiek025 i bazalt to jaką masz pewność że ustawiłes dobrze? jak możesz to przełuż gaźnik z innego silnika a z zapłonem to wogle coś strzela w cykindrze? poza tym wymień jeszcze świece zobacz czy łożyska na wale nie latają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 9:55, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Heh, to bylo glupie pytanie. Po pierwsze jak napisal prze_cinek niegdy nie masz 100% pewnosci, ze wszystko ustawiles dobrze. Tym bardzej, ze silnik nie odpala. NIe wiemy tez na ile sie znasz, jakie masz doswiadczenie i jakiejkolwiek historii motorka. Praktycznie moglibysmy odpowiedziec na Twoje pytanie co jeszcze?! Ale to trez nie jest takie proste. Ogolnie to wszystkiego rodzaju nieszczelnosci, jak jest iskra miedzy platynkami kondensator, simmeringi, nieszczelny tlok lub skrzynia biegow, a moze skrzynia korbowa. Lewe powietrze za gaznikiem itd. itd. Jezeli miales malko kontaktu z silnikiem obstawiam zapolon. Wielu osoba nie udaje sie go ustawic choc sa swiecie przekonani, ze jest ok. Albo mysla, ze wystarczy ustawic platynki. Tylko wtedy tez motor zwykle odpala. Ale na pare sekund i tylko na maskymalnych obrotach. Wtedy szukaja innej usterki a poprostu zaplon jest zly i najczesciej wtedy zalewa swiece. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:47, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
pks100 święta racja. Bez sensu jest pisać takie pytanie "wszystko dobrze ustawione" a nie odpala. Jak by było dobrze ustawione to by odpalała, a jak nie odpala to znaczy że jest źle. Praktycznie w połowie tych przypadków to jest zapłon, po prostu źle ustawony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:52, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A jak spróbujesz go odpalić potem wyciągniesz świece to jest mokra czy sucha jeśli jest mokra i czarna to znaczy że simering puszcza olej i jak włożysz nową świece to nie wiem jak byś miał dobrze zapłon ustawiony to by ci nie odpalił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 13:48, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
spytam sie wprost gacek017 napisz czy ruszałeś coś przy zapłonie czy przyjechałeś postawiłeś motor a później nie chciał już odpalić albo jak jechałeś to ci zgasł i konieć
jeśli tak to jest wina kondensatora Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zgredzik11
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)
|
Wysłany: Nie 18:58, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
SIEMKA!!!
Może za bogatą mieszanke masz? I najprosciej w świecie świece zalewa- przecież na mixolu to jawki nie zapalisz tylko na benzynie przecież!!! Więc jak- ile oleju dałeś i na ile?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 20:54, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
zgredzik11 napisał: | SIEMKA!!!
Może za bogatą mieszanke masz? I najprosciej w świecie świece zalewa- przecież na mixolu to jawki nie zapalisz tylko na benzynie przecież!!! Więc jak- ile oleju dałeś i na ile? |
A wiesz jak dziala ssanie i kiedy? Wlasnie przy rozruchu na zimnym silniu. A wiesz w jaki sposob? Wlasnie mieszanka jest bogatsza, tak, ze zalewa swiece. Wtedy silnik latwiej uruchomic, dlatego podczas pierwszego rozruchu uzywasz pompki paliwa w gazniku, wiec nie mow, ze swiece zalewa. To z olejem ciekawa teoria, troszke niepraktyczna, ale wiarygodna. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Nie 22:11, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra źle to napisałem...
uszczelki wymienione platynki wyczyszczone zapłon ustawiony(przez mechanika)
mieszanka 1:40.
wszystko szczelne, iskra jest (niebieska)
no to o co chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Nie 22:14, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Wlej trochę paliwa prosto do cylindra i nie odkręcaj kranika żeby przez gaźnik nic nie leciało i wtedy spróbuj go odpalic. Jak odpali to masz odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Nie 22:22, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Już próbowałem i nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 14:28, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jeżeli to wszystko jest dobrze to pozostała słaba kompresja nie masz przypadkiem już zużytych pierścionków??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|