Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Pią 9:39, 19 Sie 2011 Temat postu: JAWA 50 Mustang Za nic w świecie nie da sie ustawić obrotów |
|
|
Witam posiadam jawke 50 mustang z 1979 r po remoncie silnika i już jakiś czas nie moge wyregulować obrotów silnika , tzn . ściągałem gaźnik rozebrałem go na czynniki pierwsze by go oczyścić benzyną ekstrakcyjną iż nie miał wolnych obrotów , zakręciłem wszystko potem elegancko i tkwi problem w tym że gdy przekręcam śrubką ze sprężynką dokręcają zwiększają się obroty silnika natomiast gdy odkręcam obroty leciutko spadają i są nadal wysoki takie jak przy odpaleniu odrazu , nawet gdy całkiem wykręce śrubkę to tak jest , więc proszę was o rady co mam zrobić? z góry wielkie thx
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez strongman94 dnia Pią 10:12, 19 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 11:15, 19 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
jeśli remont był wykonany profesjonalnie to możesz po pierwsze sprawdzić czy linka nie jest za krótka od gazu i czy przepustnica opada do końca, najprościej zdjąć gumę od filtra i spojrzeć czy przepustnica dokładnie zamyka kanał w gaźniku. Jeśli to nie wina przepustnicy czy też linki to pewnie gdzieś dostaje się lewe powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Pią 11:51, 19 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
hmm linke została założona nowa , przepustnica dotyka swoimi końcami tzn styka sie dokładnie po puszczeniu gazu , sugerujesz że może lewe powietrze tak?? ale którędy?
PS: też nie mam świateł niby cewki są ok ale nie mogę dojść czemu świateł nie ma może kable i właśnie tam są takie żólte kabelki i one są posplątywane po dwa i rozplątywałem je w różne kombinacje i nic nie działa , może te kable mają być pod coś podpięte??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 12:19, 19 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli zdiagnozujesz lewe powietrze zatykając filtr ręką i czekając na reakcję silnika. Powinien zgasnąć natychmiastowo po tym jeżeli wszystko jest szczelne, jeżeli jest inaczej podpierniczasz dezodorant siostrze i pryskasz przy połączeniu gaźnika z króćcem, króćca z cylindrem, cylindra z karterami.. Gdzie będzie nieszczelność powinien wzrosnąć jeszcze na obrotach, jeżeli tak się nie stanie do wymiany jest prawy simering silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Pią 12:34, 19 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
hehe zrobiłem tak i gdy zatkam w tym miejscu gdzie móiłeś to motorek mi zgasł no ale nadal ma takie obroty wysokie ze szok ;/
PS; co myślicie o tym? nie mam świateł więc podpiąłem jeden kabelek pod cewke świetlnął pod ten kabelek z wsuwką a drugi dałem na mase i świeci lecz nawet wtedy gdy stacyjka jest przełączona na zapłon i gaśnie razem z motorem a tak wyłączyć tego nie mogę , co myslicie o takim czymś czy to nie popali mi czegoś itp??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez strongman94 dnia Pią 18:58, 19 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|