Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Punk
Początkujący
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:46, 27 Kwi 2009 Temat postu: Jawa 50 Mustang problem z śilnikiem |
|
|
Witam ponownie myślę że pomożecie
Mam coś takiego ostatnio zrobiło się w mojej jawce że coś tak jak by brzęczy w silniku hmmm Na początku myślałem że to z tłumika ale teraz tak jak by mi bardziej pasuję od silnika od strony tłumika
Co to może być brzęczy jak ruszam i jak weidzie trochę na obroty
A i na tym deklu od strony sprzęgła są małe śrubki od dekla ale jest też duża czy ona trzyma tylko dekiel czy coś jeszcze
I dodam jeszcze że to nie pierścienie xD
Z góry dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Punk dnia Pon 18:49, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
patalolo
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Pon 18:57, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
witam ta śruba trzyma tylko dekiel a wogóle jak od bali to ci brzęczy czy jak ruszasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Punk
Początkujący
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:01, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No jak ruszam brzęczy i jak na obroty trochę wejdzie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Punk dnia Pon 19:01, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
patalolo
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Pon 20:10, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
nie jestem pewien ale mi sie to samo zdażyło i mi poszła sprężyma od strony sprzęgła tzw zawleczka mi szczeliła posuchaj jeżeli to szczela tam gdzie jest sprzęgło to jest to że tak szczela
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 10:43, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie jest to samo ze tak brzeczy .Czytałem kiedyś na forum że te silniki już tak maja że po jakims przebiegu juz sie tak robi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 18:12, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To gowno prawda. Jak sie zrobi profesionalny remont to silnik jest jak nowka, tylko trzeba znac pare zasad... Co do brzeczenia, jezeli nie rozpadl sie jakis element to szukalbym jakiegos kabla, czy innrgo plastiku. Dokrecilbym tez silnik i zerknal na platynki. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Punk
Początkujący
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:41, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm jak myślicie a czy może to być luz na korbowodzie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 17:14, 30 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Co znaczy luz na korbowodzie? Majac na mysli luz moze on byc na lozysku w wale i na tulejce w glowce. Jezeli korbowod ma bicia gora dol to luzy sa na lozysku na wale, co do tulejki raczej specjalne luzy tam nie wystepuja. Poprostu daje sie nadwymiarowy sworzen przy wymianie tloka, jest to trwaly element. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|