Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr.TaraN
Nowy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:39, 19 Lip 2011 Temat postu: Jawa 50 Mustang problem! |
|
|
Witam. Zakładałem już jeden temat dotyczący tego problemu, ale jednak go nie rozwiązałem do końca i pojawiły się nowe usterki (?). Otóż Jawa 50 Mustang nie chce wskoczyć na obroty. Czyściłem gaźnik, dysze, zrobiłem nową porządną uszczelkę do kranika, paliwo przepływa idealnie i odpala bez problemu ale gdy dodaje gazu to nie wskakuje na obroty tylko dusi się. Sprawdziłem iglice i była luźna, więc ogarnąłem ją troche i dziala troche lepiej ale to nadal nie to. Przejechałem nią dosłownie 500m i problem ten sam czyli to nie wina iglicy. Gdy się nią przejechałem, zauwazyłem, że jak wrzucam biegi, a zwłaszcza 1, to jest taki dziwny trzask i nie chce go ;d olej w silniku był wymieniany na Hipol ATFIID. Świeca chyba jest zła bo to nie 95 tylko 75 ale to kwestia chwili jak ją wymienie. Do mieszanki zastosowałem Semisynthetic 2T (orlenowski). Może to wina uszczelnienia np. gażnik -> kruciec? Gdzie jeszcze ewentualnie bym mógł spojrzeć czy ewentualnie nie dostaje się lewe powietrze?
Co musze zrobić, żeby pojezdzić ze spokojem!?
Wszelkie porady proszę kierować jak do zielonego! Za bardzo się na tym nie znam ale szybko się ucze i potrafie majsterkować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dzwonek
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:55, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
lewe powietrze jest prawdopodobne a sproboj pobawic sie z filtrem sciagni go zostaw sama gume i daj do oporu i lekko przystaw i jak sie rozkreci to znaczy ze jest zle ustawiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr.TaraN
Nowy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:31, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Chodzi ci o ta gume czarna co nachodzi na gaznik? Bo pod ta czarna guma nie mam nic i widze odrazu iglice
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mr.TaraN dnia Wto 14:34, 19 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyl
Bywalec
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:40, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
tak o tą gumę chodzi ściagnij ją i jak bez tego ci bedzie chodził to masz coś z filtrem powietrza. ale świeca raczej nie ma nic do tego bo ja mam samochodową w swojej jawce i śmiga. A jak masz założoną tą czarną gumę na gaźnik i jak dasz gazu to zdycha ci czy jak? bo jak ci zdycha to czyli że dostaje za mało paliwa i jeśli dostaje za mało paliwa to musisz wyregulować tą blaszkę co jest w gaźniku w dekielku. :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr.TaraN
Nowy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:07, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
On nie tyle co gasnie ale stawia opor i nie wchodzi na wyzsze obroty przez co nie dziala plynnie. Niestety najwczesniej zajrze do maszyny juteo wiec bede sprawdzal czy to wina tego powietrza ale jezeli podejrzewacie jeszcze co innego to piszcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:23, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
A ja Tobie poradzę, wstaw kondensator od fiata 126p (koszt 5zł). Bo u mnie objawy były identyczne. Palił od kopa ale przy próbie dodania gazu gasł (iskra za słaba).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 22:03, 19 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jak jeszcze jeździłem ogarem, to na f75 silnik się spisywał najlepiej, ale nie wykluczone, że już zmęczona chodzeniem świeca jest przyczyną. Jaki masz odstęp elektrod na niej? Jaki kolor przybrała świeca po chodzeniu w silniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniek2000
Bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Śro 8:12, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Spróbuj lekko pokręcić dyszą główną/ lekko ją poluzować(to ta po lewej)też miałem takie objawy i to pomogło. Wiem, że tych dysz nie powinno się ruszać, ale jeśli jest jakaś nie oryginalna to możliwe, że ma jakieś wady czy coś. pozdrwiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr.TaraN
Nowy
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:44, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
To napewno nie wina dysz, swieca jest czarna i mokra. Gdzie podlacza sie ten kondensator?
@edit
Dzisiaj mi nawet nie chciala odpalic na swiecy 95 a stara swieca 75 byla cala czarna i sucha. Cos czuje ze bede musial wyregulowac zaplon bo chyba padl. Nigdy tego nie robilem ale widzialem poadnik i chyba dsm rade. Jak myslice, moze zanim sie za to zabiord to wymienie najpierw ten kondensator na fiata 126p? Bo ten co mam chyba nie byl od nowosci ruszany zamierzam wyczyscic rownierz filter powietrza bo tez mogl sie zachlastac a nie wiem czy poprzedni wlasciciel go ruszal w ogole. Zdam relacje z robocizny dopiero w piatek tak wiec zobaczymy co z tego bedzie. Tymczasem sajonara!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mr.TaraN dnia Śro 21:29, 20 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 23:54, 20 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
zapłon ustaw, od tego powinieneś zacząć...
filtr powietrza wymień, co będzie dalej zdasz relację
świeca f70/75 jest zamiennikiem oryginalnej PAL i taka powinna być stosowana
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Śro 23:55, 20 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|