Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Czw 8:58, 26 Lip 2007 Temat postu: Jawa 50 mustang - brak świateł i amortyzatory coś nie teges. |
|
|
mama takie pytanie, czemu mogą światła nie świecić w motorze?? kollo co mi ją wczoraj sprzedawał, to powiedział że przewody popodłączane, nigdzie nie ma przerw i cewki niby działają, bo jak na "krótko" podłączył to był prąd...
Żarówki raczej całe, bo nowe zakładał...
A amortyzatory z przodu strasznie ciężko działają...prawie wogóle, da się to jakoś rozebrać?? wykręcić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 9:20, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tez kiedys tak mialem ze swiatlami ze jak wlaczylem krotkie to mialem swiatlo z tylu a nie z przodu, a jak wlaczylem dlugie mialem z przodu ale nie z tylu
i sie okazalo ze wolframowy drucik byl przepalony z porzodu w zarowce od krotkich swiatel chociaz tez kupilem nowa zarowke , zamontowalem 12 V zarowki i dziala do tej pory
Co do armortyzatorów , musisz wykrecic z przodu oskę , zdjąć koło , i wykrecac armortyzatory , one same wyjdą z taką sprężyną jak jusz to zrobisz obadaj ich stan moze sie "zastaly"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czarny
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 13:05, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
sprawdz cewki i przelaczniki
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Czw 19:48, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
dzisiaj zdjąłem pokrywkę od dekla prawego i zobaczyłem ruszający się przewód od jednej z cewek świetlnych - stwierdziłem że jest uzwojenie na cewce do du*y i ją wymienie w najbliższym czasie bo mam cały iskrownik.
A co do amortyzatorów, to je dzisiaj rozkręciłem, wyczyściłem, nasmarowałem ŁT-4 i zakręciłem. Jeden amortyzator wyciągnął się ze sprężyną i on działa jak marzenie, a drugi wyszedł, tylko że bez sprężyny. Też wyczyściłem i nasmarowałem, ale on nie działa - stoi w miejscu... ale bynajmniej je wyciągnąłem i moto stoi w normalnej pozycji i nie zawadzam tłumikiem o krawężnik jak podjeżdżam na podwórko
I mam jeszcze takie pytanie: czemu mi przepaliło świecę?? Miałem F 95 (taką dostałem z motorem) i przepaliło, a jak jest iskra, to słąba i lata po całej elektrodzie i tylko czasem walnie w to co powinno...
A założyłem starą od ogara 200 (F 75) działało przez 10 km i też nie ma iskry na świecy... co jest??
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cieply-kc
Wymiatacz
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 11:29, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
1.do za duza swieca, powinna najlepiej gdzies okolo 75 ---Miałem F 95 (taką dostałem z motorem)
2.przerywacza kowadelka wyczysc
3.zla(popsuta) fajka(u mnie tak bylo)
4.kabel od swiecy przepalony
5. cewka od swiecy
a jak jest iskra, to słąba i lata po całej elektrodzie i tylko czasem walnie w to co powinno...-- poprostu zurzyta i ma przbicia . Rozwiazanie; wymien swieca na okolo 75
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 14:44, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Do jawki / ogara 200 zaleca sie f 95 chyba ? a nie 75
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Pią 17:07, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ja sądzę jednak że lepiej jeździ się na f 75, miałem ogary z silnikami jawek i tam miałem świece 75 i nic nie miałem problemu.
platynki też czyściłem jak motor kupiłem, przewód mam dobry bo nowy kupowałem do jednego z ogarów, a fajka była razem z nim. Co do cewki to nic nie będę mówił, bo koleś jeździł na niej pare lat i nie miał problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 18:54, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Jutro wkręce 75 moze wieksza iskra bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cieply-kc
Wymiatacz
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 6:59, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
w instrukcij jest napisane 80 ale zawsze sa zawyrzane i najlepiej jest z 70-75
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Sob 12:26, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
motórzysta napisał: | Jutro wkręce 75 moze wieksza iskra bedzie |
iskra nie będzie większa, ale będzie dłużej "żyła" i ogólnie, mniej problemów jest z motorem
czyli co w końcu mogę zrobić z tym przepalaniem???
I jeszcze jedno, wczoraj na wieczór, wymieniłem cewki świetlne (są śwaitła nareszcie). Założyłęm, skręciłem, odpalam i nie chce odpalić... założyłem inną świecę patrzę jest iskra i to aż w oczy raziło , ale nie chciał odpalić... po jakiś 10-15 metrach złapała na 4 szarpnięcia i zgasła... czyściłem dysze tylko isię trochę jej dziwię, bo jeździła bardzo dobrze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 13:54, 29 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Sprawdź jaka jest przerwa na elektrodach świecy. Powinno być 0,5mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Nie 15:17, 29 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ok sprawdzę, ale jutro, bo idę na cały dzień żeby te jawkę wyszykować sobie do jazdy, taki bardziej generalny przegląd
////////////////////////////////////////////////////////////////////
ok, byłem dzisiaj, założyłem świecę i motor działa, a co do świateł, to mam mały problem... z tyłu się świeci światło a z przodu nie, a znów jak przełączę z krótkich nadługie nigdzie się nie świeci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 19:05, 30 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
przełacznik ma powalone kabelki musis zpodłaczyc prawidłowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniakt91
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Paczków
|
Wysłany: Pon 19:08, 30 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
może i tak lub masz przełącznik siwiateł walnięty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiooreck
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przysucha
|
Wysłany: Pon 20:54, 30 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ha ha, dzisiaj byłem u kumpla, doszykowaliśmy tę jawkę do stanu "cudnego" lakier prawie świeci własnym światłem , wszystko podokręcane, jeszcze tylko zrobię ślimak i skleję dętkę.
A co do świateł, to dzisiaj też się tym bawiliśmy, tak, przełącznik jest porąbany i ogólnie światła żyją swoim życiem. Jednego razu odpalę motor, działają światła normalnie i przełączę na "długie" i żarnik w przedniej żarówie się tylko lekko czerwieni. Znów drugim razem zapalę motor i na długich lux działa a na krótkich się żarnik lekko czerwieni i jeszcze do tego spaliła mi się żarówka z tyłu bo przełącznik nawala...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|