Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pabloc14
Początkujący
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 16:06, 08 Mar 2010 Temat postu: Jawa 50 chodzi i gaśnie |
|
|
Witam moj problem polega na tym iż mam jawe 50 mustang gdy przepompuje paliwo odpali pochodzi kilka sekund i gaśnie po czym znowu przepompuje i znów gaśnie i tak w kółko. Kto wie co to za przyczyna iż nie moge jej odpalić zeby chodziłą??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kazik200
Bywalec
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:09, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
wyczyść dysze, wyczysc kranik, mozesz przedmuchać gazior, wyczysc swiece, i blaszke w gazniku podegnij go gory:) ( blaszke w komorze plywakowej oczywisice) a i mozesz tez przestawić iglice na niższy rowek pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 17:49, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Wyczyść cały układ paliwowy tzn kranik,gaźnik-zwróć uwagę na dysze i zaworek w pokrywie komory pływakowej.Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Pon 17:54, 08 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Może paliwa nie dostawać lub łapać lewe powietrze.
Sprawdź gaźnik i zwiększ dawkę paliwa.
Potem zobacz czy wszystko dobrze uszczelnione bo może łapać lewe powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 18:45, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
kazik200 napisał: | wyczyść dysze, wyczysc kranik, mozesz przedmuchać gazior, wyczysc swiece, i blaszke w gazniku podegnij go gory:) ( blaszke w komorze plywakowej oczywisice) a i mozesz tez przestawić iglice na niższy rowek pzdr |
Nie, nie i jeszcze raz nie... Nie pompujesz paliwa tylko obniżasz pływak w komorze pływakowej. Sprawdź działanie zaworka i pływaka czy się nie zacinają. Potem zwiększ poziom paliwa odginając blaszkę minimalnie w dół, jednak zwróć uwagę w jaki sposób jest wygięta, to właśnie ona może być powodem, chyba, że masz za mało paliwa lub zatkany dopływ paliwowy z baku. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|