Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 10:47, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Na zimnym silniku nie ustawisz wolnych obrotów. Regulacje przeprowadza się na ciepłym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Woody_22
Bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:50, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Na ciepłym były ustawione, nie trzyma obrotów na zimnym, więc jest taki sposób żeby chodziła i na wolnych kiedy jest zimna i na wolnych kiedy jest rozgrzana? I jaki może być powód, że tak nie jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek fasolka
Początkujący
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: głogów
|
Wysłany: Nie 13:23, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Woody_22 może za bardzo obniżasz te obroty
A wracając do mojego tematu to iskra powróciła była winna cewka bo kabelek był luźny i trzeba było zalutować. I teraz jak go próbuje odpalić to nie raz zagada ale nie może wejść na wysokie obroty i po chwili gaśnie i jak wykręcę świece to jest zalana to teraz co może być winne ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Nie 13:52, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Woody_22
Obstawiam dwie opcje, a mianowicie:
-zatkana dysza wolnych obrotów,
lub
-wyrobiona przepustnica (tam gdzie wchodzi śrubka od wolnych obrotów ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 14:17, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
jeśli zapłon ustawiony dobrze, gaźnik czysty to kondensator do sprawdzenia (wymień na inny)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek fasolka
Początkujący
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: głogów
|
Wysłany: Nie 14:26, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
kondensator dawałem od komara i nic nie pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Nie 14:39, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
to daj nowy ze sklepu bo od komara może też być uszkodzony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek fasolka
Początkujący
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: głogów
|
Wysłany: Nie 14:50, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
właśnie że od komara jest nowy kupiony niedawno ze sklepu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
051096
Początkujący
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 15:08, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
wstaw kondensator od malucha ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woody_22
Bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:14, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Dysze czyste.
Muszę pooglądać dokładnie przepustnice, rozumiem że rowek na śrubkę ma mieć. tylko jak głęboki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek fasolka
Początkujący
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: głogów
|
Wysłany: Nie 18:16, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że problem nie tkwi w tym. Jakie były by objawy niedobrych pierścieni ??? Bo wydaje mi się że one mogą być do wymiany. Dodam żę gdy nie raz próbuje go odpalić to blokuje mi się kopka i żeby działała to muszę ją cofnąć do tyłu ale to może akurat wina półksiężyca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:29, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
a przytykałeś lekko filtr powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Nie 21:32, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Woody_22 napisał: | Dysze czyste.
Muszę pooglądać dokładnie przepustnice, rozumiem że rowek na śrubkę ma mieć. tylko jak głęboki? |
Ma mieć około od 1 do max 2mm, później się nie nadaje..... (mierzone tak na oko ;]. Mogę jutro sprawdzić jeżeli znajdę chwilę czasu to ci zrobię zdjęcie takiej, co już nie reaguje).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jasiek fasolka
Początkujący
Dołączył: 16 Wrz 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: głogów
|
Wysłany: Nie 21:36, 04 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
przytykałem filtr powietrza ale to nic nie pomogło jak go ściągnąłem to już wcale nie chciał odpalić jutro go wezmę i umyje z benzynie i może skusze się i zobaczę do tych pierścieni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woody_22
Bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:03, 05 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
mati_pl xD napisał: |
Ma mieć około od 1 do max 2mm, później się nie nadaje..... (mierzone tak na oko ;]. Mogę jutro sprawdzić jeżeli znajdę chwilę czasu to ci zrobię zdjęcie takiej, co już nie reaguje). |
Ok, jeśli możesz to poprosze, moja reaguje, ale tak jakby tylko w jednym miejscu i wtedy chodzi, inna pozycja śrubki o 3mm w prawo czy w lewo nie daje już rezultatu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|