Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CzesiekMuzykant
Nowy
Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:28, 11 Cze 2011 Temat postu: JAWA 20 Kaczka nie odpala |
|
|
Witam.
Mój problem polega n tym, iż w tamtym roku miałem problemy z silnikiem a mianowicie motor opalał ale się dusił przy dodawaniu gazu, a gdy popracował trochę (tzn popyrkotał na wolnych obratach a gdy dodwalo sie gaz to sie duscił) i się nagrzewał to nie chciał wogóle odpalać. Więc go rozebrałem zdjołem cylinder i tak stał do tamtego tyogdnia kiedy pomyslalem ze go złoże. Obadałem co i jak był peknięty jeden pierścień więc wymieniłem i poskładałem wszystko do kupy już wszystko pozakladałem sprawdziłem zapłon iskre na świecy gaźnik wyczyścilem juz wszystko w kupie cacy gites majonez no i kopie go i nic zauważyłem że ciezko sie kopie to wziolem go na pych ale motor obroci kolo sie 10 cm a potem 10cm chamuje i tak ciagle a kiedys tak nie było . Posluchalem itp i wydaje mi sie jakby robilo sie podcisnienie w cylindrze poniewaz odkecilem swiece przylozylem palca to powietrze wypychalo i zaraz zasysalo aaa i przedtym odkrecilem jeszcze gaznik caly zeby sprawdzic czy to nie wina gaznika i zeby byl dobry przeplyw powietrza
Przepraszam, że tak nieczytelnie pisze, ale jeszcze nie moge sie skoncentrować po wczorajszym jeszcze
No chodzi o to, że wszystko(tzn tak mysle he) jest dobrze z gaźnikiem itp aa i juz tez strzykawka wlewalem benzyne prosto na tlok i dalej nic. No chodzi mi o to ze powstaje jakby cisinienie w komorze ale nie takie jak trzeba motor stal rozebrany cala zime
Aaa i czy jezeli tlok jest najblizej silnika nie swiecy w takiej pozycji to jezeli patrze przez otwor do ktorego przykrecany jest gaznik to czy powinienem widziec szczeline przed tlokiem czy jak
Zapłon jest ustawiony dobrze iskra jest
no i nie mam pojecie co to moze byc proszę o pomoc.
Każdy pomysł będzie dobry
Wieczorem wrzucę filmik co i jak
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez CzesiekMuzykant dnia Sob 14:31, 11 Cze 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Sob 10:53, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Przeczytałem temat kilka razy i nie wiem dalej w czym tkwi problem....Masz dobrą kompresję więc musi ci tak hamować.Sprawdzałeś ustawienie zapłonu,gaźnika?,iskrę w ogóle masz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzwonek
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:31, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
to ze robi sie cisnienie to dobrze bo jest kompresja a moze masz cos z przerywaczem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Counter Shots
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 17:27, 11 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ustaw dokładnie zapłon gaźnik i świece wymień może już się zużyła albo ją zregeneruj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 12:05, 12 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
tak przeczytałem... i widzę ze autor za bardzo nie ma pojęcia o mechanice, daj silnik komuś kto się na tym zna bo może czasem być potrzebny ponowny remont z rozpoławianiem.
Podciśnienie? tak pojawia się na króćcu ssącym a nie w komorze spalania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|