Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczor2454
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:53, 31 Mar 2011 Temat postu: jakie sa oznki zepsutych simeringow?? |
|
|
siema. tak jak w temacie jaka oznaka jest zeputych simeringow? bo mam ogara 200 i ustawialem zaplon na wszystkie mozliwe sposoby i ogar jak go pchne to raz sie odezwie i juz puzniej koniec chyba ze poczekam znowu 15 sekund i sie odezwie .. przelozylem cylinder tlok i pierscienie i nic nie daje .. mysle ze to simeringi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 16:00, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
jeśli uszkodzony pod sprzęgłem to zazwyczaj mniejsza moc, zaolejona świeca, bardziej się grzeje, zasyfiony tłumik i cieknące kolanko, jeśli z drugiej strony to pali ale nie wchodzi na wysokie obroty, przy przytkanym filtrze powietrza wszystko ok z tym, ze w przypadku mocno zużytego uszczelniacza jest możliwość, ze wcale nie idzie uruchomić. No i od strony zapłonu jeśli lekko sączy to może olej brudzić zapłon (w 350TS jedna platyna wciąż się zaoleja od tego i na jeden cylinder nie przepala).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Czw 17:29, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem to Kondensator , albo świeca .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczor2454
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:53, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
kondenstor mam nowy i swiece tez i sprawdzalem na innych swiecach.. to jak myslicie simeringi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 21:42, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
pisałem w innym temacie, sposób ustawiania zapłonu jest jeden, ustaw go poprawnie a nie w "każdy możliwy sposób", wyczyść świecę, ustaw odległość, wyczyść gaźnik. Później próbuj zapalić, przytkaj filtr powietrza i dajesz drugą próbę. Wykręcasz świecę i oceniasz co z nią. A kompresje masz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 21:48, 31 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jak ja miałem zwalony simering od strony zapłonu to motor było ciężko zapalić a jak zapalił był słaby i dusiło go powietrzem (było to słyszalne że za mało paliwa, takie za wysokie obroty) a przy kopnięciu już jak magneto zdjąłem to dmuchało Na moje oko to go zalewa, bo ja tak miałem że pchnąłem to sie odezwał a po chwili go zalewało i już koniec zabawy z tym że musiałem wykręcić świece, wyczyścić i to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczor2454
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:30, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ale zaplon jest dobrze ustawiony jestem pewnien! doman ja nie mam tak jak ty bo jak ja pchne ogara to zlapie i po chwili gasnie ale poczekam 15 sekun i znowu zlapie . swieca zalana olejem kapie z tlumika .. bo odpalilem ogara pierwszy raz i chodzil ladnie to mowie niech se troche pochodzi w miejscu i chodzil z jakies 4 min a potem nie chcial trzymac wolnych obrotow tylko na gazie chodzil a teraz lipa..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 15:34, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
skoro świeca zalana olejem to uszczelniacz od strony sprzęgła, albo uszczelka między karterami (mało prawdopodobne) proste... chyba że lejesz mieszankę pół na pół
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczor2454
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:36, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ale jezeli nawet to ogar powienien odpalic nie?? jak mam za bogata mieszanke( za duzo oleju)..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siersiń
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Sob 7:49, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
jak zrobisz za bogatą mieszankę to powinien palić i przy tym bardzo kopcić, ale jak Ty wlejesz za dużo oleju i dodatkowo olej ciągnie ze skrzyni to może być problem z odpaleniem, ja obecnie też mam simmering do wymiany, bo mam dokładnie to samo, żeby odpalił muszę zdjąć głowicę wyczyścić tłok, cylinder i świecę i po takim zabiegu odpali ale bardzo kopci i nierówno pracuje, pojeździ się trochę i po dwóch dniach nie idzie odpalić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczor2454
Początkujący
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:16, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ale ja wymienilem tlok pierscienie i wlorzylem inny cylinder ;p odpali wcisne sprzeglo wejdzie tak do polowy na obroty i gasnie jak byc cos odcinalo poczekam chwile i znowu tak samo:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|