Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matti.owczarek1994
Początkujący
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jasionna
|
Wysłany: Nie 10:01, 31 Sty 2010 Temat postu: jaki powinien być tłok? |
|
|
właśnie jestem w trakcie robienia remontu silnika w swojej jawie i zastanawiam się czy tłok powinien być ciasno dopasowany do cylindra czy raczej powinien być luźno.....pomóżcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 10:02, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
sprawa jest prosta, jak masz nominał, to zakładasz tłok nominalny, jak masz 2 szlif to zakładasz tłok na 2 szlif, jak nie wiesz, który to szlif, to idziesz z cylindrem do sklepu i tam Ci facet dobierze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matti.owczarek1994
Początkujący
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jasionna
|
Wysłany: Nie 10:17, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
czy tłok może być trochę luźny. boję się że będzie gubił kompresję
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matti.owczarek1994 dnia Nie 10:27, 31 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 10:40, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Musisz kupic dopasowany do cylindra. Weż ze sobą cylinder do sklepu.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
matti.owczarek1994
Początkujący
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jasionna
|
Wysłany: Nie 10:46, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ok.dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafitychy
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 14:11, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdź średnice cylindra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafitychy dnia Nie 14:12, 31 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
matti.owczarek1994
Początkujący
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jasionna
|
Wysłany: Nie 16:39, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
cylinder ma 39mm a mój stary tłok 38mm. to dodrze czy źle że jest ten mm przerwy??????????????????????????????????????/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piankos
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 17:04, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Źle, masz cylek po 4 Szlifie a tłok jest na nominał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matti.owczarek1994
Początkujący
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jasionna
|
Wysłany: Nie 17:15, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
to pewnie będę musiał wziąć ten cylinder do sklepu żeby mi do niego tłok dopasowali. a mam jeszcze jedno pytanie lepszy będzie cylinder po 4 szlifie czy np po 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piankos
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 17:17, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
po 4 szlifie powinien mieć troszkę więcej mocy niż np. nominał bo po prostu większy gar ale niestety jest żywot się powoli kończy bo wiele szlifów nie zostało w rezerwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matti.owczarek1994
Początkujący
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jasionna
|
Wysłany: Nie 17:22, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no ale ja mam 4 cylindry w tym 2 są zardzewiałe w środku a 2 dobre i nie wiem który będzie lepszy ten z większą średnicą czy z mniejszą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piankos
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 18:54, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
obojętne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pon 17:01, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ja radze ten po 2 szlifie nie zjeźdźi się tak szybko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Wto 14:36, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
matti.owczarek1994 napisał: | no ale ja mam 4 cylindry w tym 2 są zardzewiałe w środku a 2 dobre i nie wiem który będzie lepszy ten z większą średnicą czy z mniejszą. |
zdecydowanie weś ten z mniejsza średnicą, a tamte zardzewiałe weś zalej olejem do mieszanki i rozetrzyj palcem po tulei tylko zebyś rys nie zrobił ...i po jakimś czasie powinna rdza zejść... przynajmniej ja tak robiłem i pózniej smarem wysmarowałem ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|