Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał93
Początkujący
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom woj/śląskie
|
Wysłany: Sob 16:37, 14 Mar 2009 Temat postu: Jaka przyczyna ?? |
|
|
Koledzy to jeszcze raz ja mam takie pytanie bo mój ogarek na pierwszym biegu idzie dobrze na 2 biegu też i teraz tak jak wrzucę 3 to słabnie . I teraz pytanie czy to może być przyczyna zębatki zdawczej bo mam 12 bolców z czego 2 lub 1 jest trochę ułamany (jest jego pół ) i czy to może być przyczyną że na 3 tak maleje moc ?? .
Jak kupie nową zembatkę z11 to będzie lepiej szedł?? proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szalony
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Sob 16:48, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Kup zębatkę, tylna jest oryginał czy mała?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 16:51, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
to że nie ma jednego bolca na zdawczej to napewno negatywanie wpływa na łańcuch co już przy dużej prędkości łańcucha daje znać ma jakieśopory napewno
a jak wstawisz zębate 11 to będzie bardzo dużo mocy tzn najwięcej ale nie zdziw się jak na 3 będzie mało szła a i jedynka będzie krótka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Sob 17:07, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
bardzo duzo mocy na 11z no kolo dowaliles do pieca hahahha To moze byc moc odczuwalana , moc tego silniczka zawsze bedzie taka sama to jest po prostu zmiana przelozen jak w rowerku , bedziesz jechal wolniej , ale bedziesz lepiej przyspieszal , kumpel jawka po remoncie na 11z wziol mnie na simsonie , ale na 12 juz nie dał rady xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 17:10, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
W jawce / ogarze brak zębów na zębatce może powodowac zbędne tarcie a przy tym utratę mocy
Ale tematów o tym było wiele , polecam opcję szukaj .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał93
Początkujący
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom woj/śląskie
|
Wysłany: Sob 17:18, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Z tyłu przy kole zębatke mam orginalną a przy silniku mam z12 z tymi brakami to lepiej by było jak kupie z11 czy z12 żeby lepiej szedł znaczy lepiej przyspieszał ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 17:20, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Lepiej przyspieszał 11 z , ale na trasie to meczace
Mi sie zdaje ze 12 z to najlepsze uniwersalne rozwiazanie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:21, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Gdy zębatka przy silniku jest mniejsza wtedy przyśpieszenie i zdolność pokonywania wzniesień jest lepsze ; gdy jest ona większa wówczas zryw jest słabszy ale jak już się mocno rozpędzisz na 3-cim biegu to prędkość maksymalna jest większa, ja to nazywam wystopniowanie pracy silnika. Musisz się zastanowić- jak będziesz jeździł po szosach, w terenie to daj 11z , a jeśli po asfalcie i w trasy to 12z. mówiąc marginesem : czytałem gdzieś na alledrogo "zębatki w motocyklu dostosowane do toru Poznań więc to, że nie przekracza 230 km/h jest rzeczą normalną".
Tak czy siak wymień tą zębatkę; to bardzo fajne uczucie rozpędzać się na dwójce i mieć pewność, że po wbiciu trójki obroty nie spadną i nie zrobi buuuuuu.uuuu..uuu...uu....u.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:22, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
12 jest najlepszym rozwiązaniem gdyż przy dobrym stanie silnika dobrze się zbiera i ładnie się buja ja mam i nie narzekam moim zdaniem większość tak ma. A oprucz tego to zależy czy jeździsz sam czy we dwójkę bo jeśli we dwójkę to lepsza jest 11.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał93
Początkujący
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom woj/śląskie
|
Wysłany: Sob 20:46, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ja jeżdzę sam więc kupię z12 a to znaczy że 12 starczy mi idealnie bo lupie sobie na tylnim pojeździć poszaleć i w długie trasy na asfalcie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 21:20, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Kurcze a o czym ja Ci wczesniej pisalem i po co nastepny temat zakladasz? Nie lepiej pisac w jednym zamiast robic taki burdel w dodatku dotyczacy ciagle jednego tematu? Jezeli chcesz na tylnim kole pojezdic to analogicznie lepsza bedzie 11z. Co do tego ulamanego zabka czeka Cie takze wymiana lancucha, najlepiej takze tylniej tarczy, ktora mogl juz "naostrzyc". Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał93
Początkujący
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom woj/śląskie
|
Wysłany: Sob 21:31, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
no ja wiem że mi muwiłeś pks100 ale ja nadal dokładnie nie wiedziałem jaką tą zębatkę mam kupić ale biore 12 za bardzo wielkiej różnicy nie powinno być o ten jeden ząbek .
Dzięki wielkie za radę . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:47, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A jak będziesz kupował to kup nowy komplet czyli tylna zębatka przednia i łańcuch bo jeśli dajesz np. nowe zębatki a stary łańcuch to zębatki bardzo szybko szlak trafi tak samo jest na odwrót.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 22:23, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chcesz pojeździć na kole, to kup sobie jakąś zabitą 600tkę, wywal plastik i dorób stelaż.... jawka nie jest do jeżdzenia na kole - jeśli nie jest do tego przystosowana Kup 12z i przestań się zastanawiać, bo nie ma nad czym. Różnice są niewielkie. Ewentualnie kup komplet na przód (całe 15zł....) i będziesz testował wszystkie 3 warianty.
Dużo też zależy od silnika...w zasadzie to większość. Moja 3cia jawka miała zębatkę 12, szła ok 65km/h licznikowo. Następna miała 11z i szła 62km/h według nawigacji....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał93
Początkujący
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bytom woj/śląskie
|
Wysłany: Sob 22:37, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
koledzy żeby nie robić nowego tematu to napiszę w tym jak wymienić zębatke zdawczą wystarczy odkręcić tylko tamtom śrubę.
Pytam się bo niechce nic zepsóć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rafał93 dnia Pon 19:24, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|