Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:47, 14 Cze 2012 Temat postu: jak złożyć skrzynie biegów?? |
|
|
A wiec tak mam pytanie jak złożyć skrzynie biegów w ogarze 200 słyszałem że jak składa sie śkrzynie to trzeba aparat zmiany biegów dać na luz czy to prawda ??
Zły dział, przenoszę. zuzia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MUMIN3K
Bywalec
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
Wysłany: Czw 17:54, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Na jedynce trzeba składąć z tego co wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:53, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no właśnie bo jak żle to zrobie to będe miał 1 bieg tak słyszałem i niewiem teraz jak to zrobić (
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 18:57, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
masz przecież poradnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:07, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
gdzie ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Czw 19:07, 14 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MUMIN3K
Bywalec
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:45, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no dobra ja mam silnik rozebrany w garażu ale jak składać tą zasraną skrzynie biegów i na jakim biegu ma być aparat od zmiany biegów ??A ten link niedziała [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Czw 19:47, 14 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 22:21, 14 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
na logikę, złóż wszystko na jedną stronę ze zmieniaczem, przełączaj biegi czy działają i kręć wałkiem od sprzęgła sprawdzając czy nic się nie blokuje i czy działa jak trzeba (jedynka kręci zdawczym wolno, trójka szybko), jak wszystko będzie ok to musisz wymyśleć jak założyć drugi karter, proponuję najpierw bez wału i ewentualnie bez startera składać, jak się uda to przemyśl jak starter bezkolizyjnie zamontować żeby działał, jak wszystko przemyślisz i przećwiczysz to bierzesz się za resztę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 11:17, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Przecież wszystko jest na tym forum napisane, jak złożysz skrzynie to tak jak wyżej napisał moskit122 sprawdź czy działa i później dalej składaj silnik, aha i jak coś to nie da się pomieszać trybów, silnik jest jak układanka jeden element pasuje do drugiego nie ma innej możliwości złożenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:17, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
dobra złożyłem dzisiaj cały silnik sam i wszystko gra wymieniłem tarcze sprzęgła tryb pośredni bo mi go zerwało jak łańcuch spadł oraz wymieniłem tulejki w karterach od wałków no i najwarzniejrze jutro zakładam 60 cc ze wzmacnianym tłokiem sworzniem i bardziej zalewanym cylindrem . Wiec temat do zamknięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 23:58, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wymieniłeś tulejki... a rozwierciłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 0:36, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli włożył wałki, to musiał je jakoś spasować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:39, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tuleje miałem używane ale w dobrym stanie nie te co ja miałem na tych to skrzynia wyła i były mocne luzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 12:12, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
a wiesz że te tulejki są jednorazowe? a dlaczego? bo powinny być rozwiercane przy skręconych karterach, jeśli zamontowałeś od innego silnika to jeśli nie mają luzów to znaczy wyłącznie że się kantują z wałkiem i nie przylegają dokładnie do wałka co objawi się tym że bardzo szybko się zużyją, szkoda Twojej roboty tylko. Tulejki lepiej kupić nowe lub dotoczyć z brązu (uważaj bo w sprzedaży są mosiężne a cynk z miedzią nie jest dobrym materiałem na łożyska...) no i na koniec rozwiercić, od biedy nastawnym rozwiertakiem a najlepiej to stałym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|