jak ustawic zaplon ??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adasq
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nysa

PostWysłany: Pią 14:32, 19 Cze 2009    Temat postu: jak ustawic zaplon ??

siemka mam ogara 200 robie remont silnika i nie wiem czy ustawic zaplon tak jak ksiazka pisze 1,2 - 1,5 czy jak ludzie na forum pisze 1,8 - 2,0 ?? dzieki z gory

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Pią 14:39, 19 Cze 2009    Temat postu:

jak masz odblokowany silnik itp itd to 1,8-2.0 a jak fabrycznie to te 1,5 ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Pią 14:40, 19 Cze 2009    Temat postu:

1,8 - 2,0 bo polacy stosowali takie zamulenie ze zapłon występował za wcześnie i przez to był słabszy

EDIT:snikers1991 pisaliśmy posty w tym samym czasie i brzmia tak samo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez juskief dnia Pią 14:43, 19 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adasq
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nysa

PostWysłany: Pią 14:44, 19 Cze 2009    Temat postu:

aha spoko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Pią 15:12, 19 Cze 2009    Temat postu:

dokladnie 1 minuta roznicy Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 16:02, 19 Cze 2009    Temat postu:

juskief napisał:
1,8 - 2,0 bo polacy stosowali takie zamulenie ze zapłon występował za wcześnie i przez to był słabszy

EDIT:snikers1991 pisaliśmy posty w tym samym czasie i brzmia tak samo.


Nie prawda, nie polacy ale czesi ustawiali na polskie zlecenie zaplon ok. 1,5mm przed GMP i byl ten zaplon w stosuku do 1,8mm przed GMP za pozny, a nie za wczesny. Uwazam, ze mial on o wiele wiecej zalet niz minusow. Silnik malo palil, byl bezawaryjny, dlugozywotny, trudno go bylo zatrzec, malo palil, byl ekonomiczny i odpalal zawsze i wszedzie, niezaleznie jaki silnik byl cieply. Taki silnik nie byl wysilony i spokojnie mozna bylo na nim przejechac 20 000km. Po co zaplon wiec przekrecac?, aby zajechac silnik?. Czy roznica z 45 - 55km/h do 60 - 75km/h to tak duzo? Wolisz jechac 10km/h szybciej czy 6 000km dluzej? Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adasq
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nysa

PostWysłany: Sob 13:42, 20 Cze 2009    Temat postu:

pks100 - to jak mam wiec ustwaic ten zaplon ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Sob 15:53, 20 Cze 2009    Temat postu:

1.8-2.0mm - 60 - 75km/h - krótsza żywotność silnika
1.3-1.5mm - 45 - 55km/h - dłuższa żywotność silnika

I wybieraj Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azanth
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mielec ;]

PostWysłany: Sob 20:36, 20 Cze 2009    Temat postu:

pks100 napisał:
juskief napisał:
1,8 - 2,0 bo polacy stosowali takie zamulenie ze zapłon występował za wcześnie i przez to był słabszy

EDIT:snikers1991 pisaliśmy posty w tym samym czasie i brzmia tak samo.


Nie prawda, nie polacy ale czesi ustawiali na polskie zlecenie zaplon ok. 1,5mm przed GMP i byl ten zaplon w stosuku do 1,8mm przed GMP za pozny, a nie za wczesny. Uwazam, ze mial on o wiele wiecej zalet niz minusow. Silnik malo palil, byl bezawaryjny, dlugozywotny, trudno go bylo zatrzec, malo palil, byl ekonomiczny i odpalal zawsze i wszedzie, niezaleznie jaki silnik byl cieply. Taki silnik nie byl wysilony i spokojnie mozna bylo na nim przejechac 20 000km. Po co zaplon wiec przekrecac?, aby zajechac silnik?. Czy roznica z 45 - 55km/h do 60 - 75km/h to tak duzo? Wolisz jechac 10km/h szybciej czy 6 000km dluzej? Pozdrawiam


Ja Ci powiem że nawet zablokowane jawki umiały nie zapalać jak były ciepłe itd... Jawa 50 to specyficzny motor który np nie pali nie wiadomo z jakiej przyczyny : D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 9:35, 21 Cze 2009    Temat postu:

Azanth nawet najdrozszy samochod czasem nie zapali...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azanth
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mielec ;]

PostWysłany: Nie 16:36, 21 Cze 2009    Temat postu:

wszystko zależy od egzemplarzu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 18:07, 21 Cze 2009    Temat postu:

Azanth napisał:
wszystko zależy od egzemplarzu


Otoz ta dygresja chcialem to podsumowac...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin