Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamko32
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 15:47, 02 Maj 2011 Temat postu: Jak ustawic krzywkę |
|
|
Czy ktos mi powie jak ustawic krzywkę poniewaz niewiem jak ma byc i niemoge ustawic zapłonu pomocy czy ktos moze mi zrobic zdjecie jak powinna by w gmp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 16:02, 02 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
który to już temat utworzyłeś? daj spokój w końcu, sprzedam Ci dobry wirnik z dobrą krzywką i markerem Ci zaznaczę jak masz ustawić tylko daj w końcu spokój z tymi tematami. Ludzie tłumacza jak do deb... a ten nadal nie rozumie, krzywkę trzeba ustawić tak żeby dało się ustawić zapłon, jak ją wsadzisz odwrotnie i da się ustawić zapłon i będzie działało to też będzie dobrze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamko32
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 5:40, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ale ja niewiem jak ona ma czy wcięcie z przodu pokrywa się z wcienciem z tułu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kawula9
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:42, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja piernicze Moskit ma rację magneto kosztuje 5zł + koszt przesyłki , a ty sobie głowę jakimiś pierdołami zawracasz.Jak chcesz to ci zdjęcia porobię,chcesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 12:56, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ale tu nie o to chodzi, kolego adamko32, powiem wprost... czy Ty jesteś już zupełnym idiotą i nie potrafisz logicznie myśleć? jak ustawisz krzywkę za bardzo w lewo to zabraknie Ci regulacji na zapłonie (oprze się o karter z lewej strony), zapłon będzie za późny i nie da się go przestawić. Jak ustawisz krzywkę za bardzo w prawo to zabraknie Ci regulacji na zapłonie (oprze się o karter z prawej strony), zapłon będzie za wczesny i nie da się go przestawić. Istota jest w tym żebyś ustawił krzywkę po środku, tak żebyś miał regulację i w przód i w tył i nie ma różnicy czy cokolwiek ci się pokrywa, cechy, nacięcia, kliny i chu& wie tam co. Masz ją tak wsadzić by szło zapłon ustawić i koniec a jeśli nadal tego nie rozumiesz to z ustawieniem zapłonu na pewno nie dasz sobie rady i daj w końcu spokój temu silnikowi i oddaj komuś bardziej światłemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamko32
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 12:57, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
chce wiem w czym mam proglem mam poobrywane boki i krzywka mi zchodzi w inną strone i platynki nieotwieraja sie w tym miejscu co trzeba comam zrobic zeby było dobrze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 20:12, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to jak wirnik masz krzywy i przez to krzywka nie jest osiowo to albo wymieniasz wirnik albo toczysz to odsadzenie żeby było prosto (jak przetoczysz za dużo musisz dać pierścień/podkładkę dystansująca) ot tyle. Platynki maja się otwierać raz podczas jednego obrotu wału, dokładnie w punkcie wskazanym w instrukcji i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|