Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daniel0515
Początkujący
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Czw 9:46, 08 Lip 2010 Temat postu: Jak ustawić chodzenie silnika na wolnych obrotach? |
|
|
Chciałbym spytać się was co morze być przyczyną nie trzymania obrotów w Jawie 50 mustang.Wiem ,że przy gaźniku jest taka śrubka ze sprężynką i to chyba ,ale nie jestem pewien jest do regulacji obrotów.Proszę o pomoc co zrobić żeby mój motorower trzymał obroty.Jest to potrzebne gdyż jak stoję na skrzyżowaniu to spada mi z obrotów i gaśnie i muszę ja pchać aby załapała ponieważ nie mam kopki(startera).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
razor500
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 10:34, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, ta śruba ze sprężyną w gaźniku odpowiada za to, żeby silnik nie gasł po puszczeniu manetki gazu. Musisz ją trochę dokręcić. Dokręć i daj znać czy pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alan890
Wymiatacz
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Czw 14:14, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jak Ci nie wychodzi to poprostu pokręć manetką. Ja tak nieraz robię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel0515
Początkujący
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 4:02, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
nadal gaśnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 9:07, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli lewe powietrze bierze. Kontrola uszczelnień gaźnika z cylkiem, króćcem, cylek z karterami i powinna chodzić. No chyba, że juz jest kompresja słaba..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
razor500
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 9:09, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No to jak regulacja śrubką nie pomogła, to musisz odkręcić pokrywę komory pływakowej i podgiąć blaszkę, która się w tej pokrywie znajduje minimalnie do dołu. Rób to ostrożnie, żebyś nie zagiął za mocno, bo wtedy przy wyższych prędkościach będzie mu brakowało paliwa i będzie przerywał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
riley2pl
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Pią 12:31, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | Czyli lewe powietrze bierze. Kontrola uszczelnień gaźnika z cylkiem, króćcem, cylek z karterami i powinna chodzić. No chyba, że juz jest kompresja słaba.. |
Dokładnie też tak miałem pozprawdzaj uszczelki na gaźniku i króću i dobrze załóż wąż od filtra powietrza na gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Javer
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Pią 13:49, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy dysza od powietrza (ta większa) sie nie zaplchała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daniel0515
Początkujący
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 18:24, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|