Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krejzi
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://img151.imageshack.us/img151/2171/zwyklypozycjadziiilz2.png)
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:20, 10 Lut 2011 Temat postu: Jak sprawdzic? |
|
|
jak sprawdzic czy gaznik nie łapie lewego powietrza?
bo ogar nie wchodzi na obroty a jak odplae z pycha to ma mało mocy
ale jak odpale wmiejscu dodaje gazu to nie gasnie ale jak puszcze to gasnie obroty są wysoko na gazniku i tak gasnie ;/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krejzi dnia Czw 14:29, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
okrut93
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://img151.imageshack.us/img151/2171/zwyklypozycjadziiilz2.png)
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola
|
Wysłany: Czw 15:40, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
sciag gume od filtra powietrza i zatkaj reka wlot powietrza caly lub czesciowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Krejzi
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://img151.imageshack.us/img151/2171/zwyklypozycjadziiilz2.png)
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:56, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jak zakrywam ręką to się gasi , a kompresja jest słaba to pewnie miedzy glowica a cylindrem , a nie mam tej uszczelki aluminiowej a konta na allegro tez nie mam i kicha ;/
bo wsklepie tez nie ma chyba samemu tez mozna zrobic ale nie wiem jak jakie rozmiary itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Kawula9
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:14, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ta uszczelka alu jest w komplecie uszczelek.Zawsze jak kupię je to zawsze jest.ja tego nigdy nie zakładam bo nie ma takiej potrzeby , chyba że masz powierzchnię styku głowicy z cylindrem zniszczoną to załóż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Krejzi
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://img151.imageshack.us/img151/2171/zwyklypozycjadziiilz2.png)
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:36, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
kupiłem zestaw uszczelek do silnika i nie ma tej uszczelki ;/ a osobno tez nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
plusminus
Moderator
![Moderator Moderator](http://images28.fotosik.pl/252/f61cc142683b6a66.png)
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 18:13, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Na pytanie jak sprawdzić, czy silnik nie bierze lewego powietrza odpowiem jeszcze, że można przy odpalonym silniku popryskać np. dezodorantem w miejscach gdzie może występować to zjawisko. W razie jak się wyłapie takie miejsce w silniku wzrosną obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
moskit122
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 0:07, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
dobry patent choć trochę niebezpieczny ja mam taki specjalny spray co to się nim pryska i gdzie jest nieszczelność tam się bąbelki robią. Co do nieszczelności głowicy to zazwyczaj słychać jak syczy, a nieszczelność najczęściej to albo konkretne uszkodzenie powierzchni styku albo zerwany gwint na szpilce/nakrętce/karterze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Krejzi
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://img151.imageshack.us/img151/2171/zwyklypozycjadziiilz2.png)
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:05, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
gwinty sa dobre , a jak sprawdzic simering przy iskrowniku?
a to filmik nagralem , ale słaba jakosc
http://www.youtube.com/watch?v=Wl5MZESp3AE
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krejzi dnia Pią 15:38, 11 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
moskit122
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 15:48, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
uszczelniacz sprawdza się przytykaniem filtra powietrza, a tak z ciekawości, jak masz ustawiony zapłon?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Krejzi
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://img151.imageshack.us/img151/2171/zwyklypozycjadziiilz2.png)
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:00, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
nagram filmik swiecy ale jakosc jest marna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
arekd
Częsty bywalec
![Częsty bywalec Częsty bywalec](http://images30.fotosik.pl/251/8382cfb21094b19c.png)
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Pią 17:40, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dysze zapchane albo świeca niedobra...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Krejzi
Bywalec
![Bywalec Bywalec](http://img151.imageshack.us/img151/2171/zwyklypozycjadziiilz2.png)
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:41, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
odkryłem , chyba za duzo mixolu albo olej z silnika bierze , z tłumika duzo oleju kapie , jutro lece po wache i zobaczmymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
sniiKe
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Pią 17:50, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja miałem, że po około 2km, świeca się zasyfiała, i trzeba było zmienić i można dalej jechać. Z połączenia tłumik - kolanko też mi kapał olej, ale potem uszczelniłem, dałem nowe paliwo i problemy poznikały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
Kawula9
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:55, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja jak używałem mixolu to kapało ciągle z rury , nie przepalało do końca oleju .Świece trza było czyścić co parę dni i jawka była mułowata.Nie osiągała pełnych obrotów.Zmieniłem olej na semisynthethic to po paru minutach jazdy gdy wypaliło mixol różnica była odczuwalna .Ja też myślałem przed remontem że olej ze skrzyni zaciąga ,ale to ten olej na silnik tak wpływa ;( bo jest kiepskiej jakości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
moskit122
Wymiatacz
![Wymiatacz Wymiatacz](http://images32.fotosik.pl/317/2d91fd0089e5fe92.png)
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 14:19, 12 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a może macie świece źle dobrane? ja jeździłem ogarem na mixolu, bo kto wtedy wiedział i miał pieniądze na coś innego (już więcej niż 7 lat będzie) i jakoś problemu nigdy nie miałem, odległość elektrod na świecy zawsze odpowiednia, świecy nie odkręcałem prawie wcale (chyba, że zapłon padł), na jednej przejeździłem 2.5 roku, nagaru nie złapałem praktycznie wcale. Jak jest wszystko sprawne i dobrze ustawione/dobrane to olej nie robi wcale tak wielkiej różnicy, nawet na luxie można znośnie jeździć (tu się bobel złapie ale nie częściej jak raz na kilka dni), a jeśli silnik chwilę chodzi i zaraz trzeba czyścić świece to na pewno nie od oleju w paliwie (no chyba że lejesz go 2 razy więcej niż trzeba), zastosowanie syntetyka tylko zatarło objawy a na pewno nie naprawiło problemu.
Przy obecnej jawce nawet nie wiem jaka świeca jest, zrobiłem nią w zeszłym roku 200km bo szkoda mi przebiegu, ani razu nie odkręciłem świecy, wyczyściłem i doregulowałem zapłon, większość z tych 200km zrobiłem na 10 letnim paliwie w którym na 99% był mixol do tego pewnie część paliwa wyparowała. Jawka stawała troszkę podczas jazdy z początku, wyczyściłem dysze, założyłem filterek paliwa i odetkałem odpowietrznik w korku od baku. Teraz jeździ jak pszczółeczka, pali na pierwszy kop, zawsze. Mixol może nie jest wspaniałym olejem, zostawia syf w komorze korbowej i na łożyskach, robi nagar ale też nie jest taki tragiczny jak go opisujecie, najpierw trzeba mieć 100% sprawny silnik by wydawać takie oceny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bluetabs/images/spacer.gif) |
|