Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafitychy
Bywalec

Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pią 14:31, 10 Wrz 2010 Temat postu: Iskra jest a spalania nie ma !? |
|
|
Witam po długiej walce o iskre udało mi się ją przywrócić teraz mam inny problem mianowicie jawa nie chce odpalić iskra jest niebieska gaźnik wyczyszczony dysze przedmuchane zapłon ustawiony a odpalić nie chce. Iglice miałem ustawioną na drugą od dołu to miałem wrażenie że podczas kopania w starter wydchuchiwał paliwo z powietrzem wyglądało to tak jak by za miast zasysać do cylindra to go wyciska przez gaźnik. Ustawiłem iglice na drugi ud góry i nic dalej nie chce odpalić .
Proszę o pomoc napawdę chciałbym mieć już jawe gotową do jazdy całe lato się z nią męczę i jak mam już iskrę to zas odpalić nie chce. proszę o podpowiedzi . Z góry bardzo dziękuje .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pią 14:37, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
platynki ustawione na 0.4mm?? jeżeli tak przeczyść styki platynek następnie zobacz czy świeca sucha bo może paliwa nie dostaje a jeżeli nie dostaje to regulacja gaźnika...... przy cylindrze było grzebane?? jak tak to wszystko zgodnie założone??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 18:45, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Może komprecha ucieka?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kudec4
Częsty bywalec

Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Pią 20:51, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Najważniejsze to czy po próbach odpalania świeca była mokra czy sucha.
Jeżeli sucha to znaczy że nie dostaje paliwa.
Jeżeli mokra to znaczy że nie ma iskry lub jest ale nie w tym momencie co trzeba wiec albo czyszczenie gaźnika(sucha) albo ustawienie zapłonu(mokra).
Pamiętaj ,to że iskra jest widoczna gdy świeca jest wykręcona nie znaczy że występuje również w cylindrze gdzie są wysokie ciśnienia i opary benzyny.
Czasem pomaga zmniejszenie przerwy na świecy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kudec4 dnia Pią 20:52, 10 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arekd
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Śro 14:05, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdź pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
siersiń
Częsty bywalec

Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 16:40, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
może być też tak, że masz zatkany tłumik i go blokuje, spróbuj bez tłumika odpalić (ale jak odpali to zaraz zgaś, żeby nie chodził za długo) i już było by jasne:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gienek1
Bywalec

Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Pią 18:25, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdz sprężanie i czy paliwo dochodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|