Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 16:38, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
loperkowy2 napisał: | A ja jeszcze z takim pytaniem (nie będę robił nie potrzebnie nowego tematu), mianowicie myślałem nad wymianą tego polaka na czecha ale jak mówicie że jak w takiej dobrej kondycji jest to lepiej zostawić, fakt faktem pokazał mi 70 km/h ostatnio sie z prawie odblokowanym keewayem matrixem scigałem, to na full gazie równo szliśmy , ale jak nie dawno jeszcze myślałem że czecha mam w motorku to chciałem tylko kupić czeski tłok za 30 zł i pierścienie i małe docieranie mu zrobić, ponieważ na wolnych obrotach strasznie mi tak jak by szmera w cylindrze takie tarcie o cos no a teraz już sam nie wiem co zrobić ;/ może wy coś na prawdę doradzicie? |
Kurde świetnie chodzi to czym się przejmujesz Do tego szemrania no cóż, taki urok źle zrobionego dwusuwa, spróbuj lepszego oleju użyć do paliwa. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:18, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam
A więc nie dawał mi spokoju mój cylinder w motorku, więc go wyciąłem i sprawdziłem i co widzę?
Oznaczenie na łączeniu cylindra z kolankiem wybita litera B a w pewnym temacie widziałem ze czeski cylindry miały oznaczenia A, B lub C i jak mam B to znaczy że mam czecha a na warsztacie też mam czecha tylko z oznaczeniem A. Oto potwierdzona informacja tym oto zdjęciem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Więc tak chcę tylko wymienić tłok i pierścienie (oczywiście czeskie) bo cylinder jest w dobrym stanie, nie posiada żadnej większej ryski, jak się palcem przejedzie to nie czuć rys ani żadnych dziur. I ile trzeba docierać potem nowy tłok i pierścienie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 18:42, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kur** mać... ile razy mam powtarzać, że tak się nie robi!! Tak, literki oznaczały rozmiar/średnicę wewnętrzną cylindra, w zależności od litery wymiary się różniły. Bo przy tego typu wymianach szlifuje się cylinder pod konkretny tłok w zależności od jego średnicy, zniekształceń i materiału z którego jest wykonany. A teraz powiedz ty mi, podczas eksploatacji cylinder staje się owalem... jak dopasować idealne kółko(nowy tłok) do owalu(cylinder)? Nie da się i nie mówcie mi bzdur, że to pomaga... owszem po dotarciu a trzeba dotrzeć oczywiście silnik pochodzi jeszcze z 500 - 3 000km i padnie... Może ktoś mi powie, że właśnie na dotarciu pierścienie przyjmą kształt owalny, owszem, ale wcześniej porysują gładź... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|