Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzio5155
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola Żyrakowska
|
Wysłany: Pon 17:56, 27 Lut 2012 Temat postu: Iglica |
|
|
Witam, problem jest następujący - gwint w komorze pływaka, ten w który wkręca się iglicę jest wyrobiony. Kiedy wkręcam iglicę, nie da rady się jej dokręcić, a poza tym boję się, że zgubię ja podczas jazdy. Czy mógłbym nasmarować gwint iglicy klejem, którego używałem również do sklejania połówek silnika? Wiem, że można by kupić gaźnik, ale nie jest on tani, a obecny po za tym jednym mankamentem jest super. Co wy na to? Macie jakieś inne propozycje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 18:27, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
spróbuj owinąć taką taśmą teflonową uszczelniającą, jak rury hydrauliczne się skręca... ja tak miałem kolanko przy wsce skręcone i jak się ta taśma zapiekła to trudno było odkręcić później..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 18:32, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ja bym go wkleił na klej do gwintów. będzie trzymać jeśli zrobisz to na osuszonym materiale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio5155
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola Żyrakowska
|
Wysłany: Pon 20:18, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za propozycje, coś na 100% wykombinuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 20:21, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
teflon benzyna może przetopić, proponuje dorobić większą śrubę i nagwintować na większy lub po prostu postępować jak z zerwanym gwintem w głowicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|