Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OGARnij_to
Początkujący

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:38, 17 Kwi 2010 Temat postu: i znowu problem |
|
|
dalej mam problem z moim ogarkiem ...
1. macie jakis sposob na to zasrane kopanie do przodu?? mnie to meczy... tak do dupy sie odpala kopiac do przodu ze to jest szok
2. gdy chce ruszyc i popuszczam sprzeglo to w pewnym momencie gasnie, dopiero jak walne gaz na full to dopiero rusza... podpowiedzcie co, gdzie i jak mam zrobic by to naprawic... wydaje mi sie ze to wina manetki od sprzegla gdyz jest ona taka swietna ze nie odbija do konca linki i pozostaje naciagnieta lub kwestia zlego ustawienia sprzegla... co Wy na ten temat myslicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Sob 14:10, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
1. tak, przyzwyczaić się
2. wyreguluj naciąg linki i samo sprzęgło śrubą w pokrywie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OGARnij_to
Początkujący

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:44, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
nie kminie punktu 2. moze dlatego ze wszystko bez przecinkow i zbite jest w kupe i dlatego nie da sie odczytac co tam jest ogolnie napisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Sob 15:49, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
w takim razie rozbiję na dwa,
1.wyreguluj naciąg linki
2 wyreguluj sprzęgło śrubą w pokrywie
teraz to już musisz zrozumieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bergu
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 18:34, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
jak ci się nie podoba kopanie do przodu to kup sobie skuter
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Czw 13:45, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OGARnij_to
Początkujący

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:12, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
bergu jesli masz pisac byle co to nie pisz wcale... lepiej na tym wyjdziesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 13:00, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
bergu ma racje a co do kopana do przodu to ciężko odwrócić się tyłkiem do kierownicy i kopać?? nie wiem ale ja zawsze tak odpalam nie kopię do przodu..... PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jakubas101
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Nie 18:15, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A co Ci za różnica czy w przód czy w tył. Tak sen silnik jest skonstruowany. Jakbyś sobie pokopał tak z 10 minut jakieś 2 kopnięcia na sekundę to byś się napewno przyzwyczaił. Założyłem się z sąsiadem, po romoncie odpalę ją od kopa. No to się nakopałem. Ale jak zagadała to było coś... Mmmm niezły huk (bez kolanka w garażu-blaszak) i ten zapach... po ponad roku..
A co do sprzęgła to tak długo baw się tą "srubką" aż Ci będzie pasowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OGARnij_to
Początkujący

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:01, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ktora srubka?? ta co pod sprzeglem idzie?? czy linke pokrecic tam przy tym zacisku co linke naciaga??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jakubas101
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Pon 13:18, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Linkę można naciągnąć przy dźwigni (klamce) na kierownicy. Można pobawić się srubką w kapie (prawa strona silnika). Im bardziej ją wkręcisz tym linka zacznie się bardziej naciągać i zmieni się reakcja sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OGARnij_to
Początkujący

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:05, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
skoro juz powstal ten temat to dowale jeszcze jedno... chodzi o to ze jak jade na 1 to wszystko pieknie ale jak wrzuce 2 to po chwili traci moc i obroty i gasnie... czego to wina??? sprzeglo zle wyregulowane czy jak?? blagam pomozcie bo siara jak jade i mi gasnie :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pon 16:46, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
no jeżeli traci moc i gaśnie to nie wina sprzęgła....... ale tobie chodzi o to że w momencie jak wciśniesz sprzęgło by wrzucić 2?? czy gdy już jedziesz na 2?? jeżeli ta 1 opcja co wymieniłem to faktycznie albo źle wyregulowane sprzęgło lub może go nawet zalewać jak mówisz że załapie muła........jeżeli ta druga opcja to też może być że jest za duży poziom paliwa postaraj się ustawić dobrze zapłon spróbuj na innej świecy.... PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OGARnij_to
Początkujący

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:47, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
to ta 2 opcja ale iglice mam na srodkowym zabku ustawiona a swieca git jest bo inaczej by nie zapalil i zaplon to samo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez OGARnij_to dnia Wto 12:50, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Wto 15:43, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
że zapala to nie znaczy że świeca jest dobra i zapłon jest dobrze ustawiony........ stawiam na zapłon ustaw go dobrze.........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OGARnij_to
Początkujący

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:43, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
zapłon ustawiony dobrze jest i dalej nic z tego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|