Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
markus767
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:30, 21 Kwi 2009 Temat postu: hamulec tylni problem Ogar 200 |
|
|
Siema mam problem z hamulcem nożnym w ogaze 200 mianowicie jakis czas chamowal i nagle przestal co moze byc tego przyczyna ? warto rozkrecac ten bęben ?? bo niewiem czy dam rade go potem skecic czy to raczej prosta konstrukcja a moze reguluje się go jakos z zewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto 10:47, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
spróbuj wyregulowac go nakretka ta co jest na precie hamulca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 13:04, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jak naciskasz kopke nozna hamulca powinien przesuwac sie pret idacy do bebna. Jezeli tak jest to musisz naciagnac nakretke kluczem 10, znajdujaca sie na tym drucie. Jezeli to nie pomoze musisz rozkrecic beben, Tam mogly: oderwac sie okladziny lub zetrzec, mogl sie zuzyc rozpierak. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
markus767
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:59, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ok sprawa wyglada tak ten drut co mam jest jakis lewy jak wciskam kopniaka to drut sie wygina a hamulec niedziala mimo ze jest wyregulowany prawidlowo,zdjolem kolo i rozkrecilem beben ale wszystko wyglada prawidlowo i dziala do momentu kiedy naloze kolo spowrotem.Moze to brzmi troche chaotycnzie bo nieiwem jak to opisac ale to cos co wyglada jak kowadelko na bebnnie niedociska sie do konca i jak wciskam hamulec to zamiast docisniecia tego kowadelka to drót sie wlasnie wygina ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mufler
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:31, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no to zmień ten drut na trwalszy i jeśli to wyginanie jest problemem to juz go nie masz, ale moim zdaniem nie ma to nic do rzeczy, ponieważ naciskając hamulec drut ciągniesz tak jakby do przodu, także jak by się mógł wygiąć? napewno sprawdziłeś wszystkie sugestie proponowane przez pks100 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XDHubi
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:40, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a może źle coś poskładałeś co? mogłeś dać złą ilość podkładek na którąś stronę albo coś zgubić i już jest luz i bęben nie trzyma się w miejscu bo tak jak kolega wyżej jakim cudem to się wygina jak naciskasz hamulec? może też hamulec się nie odbijać jeśli nie masz specjalnej sprężyny (takową mocuje się poza bębnem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 19:57, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Najpierw sprawdz czy ten drut to orginal. Na jednej stronie jest lekko zagwintowny, na drugiej zagiety i ma taki lebek jak gwozdz, ogolnie wyglada ja dluzsza szprycha . Wyciagnij go i wyprostuj(nie wal mlotkiem). Teraz rozkrec beben. Wyjmij szczeki, wraz z sprezynami. Sprawdz dzialanie rozpieraka(na zewnatrz bebna jest dzwignia gdzie wchodzi drut, pociagnij ja, jak bedzie ok to rozpierak w bebnie sie obroci). Nasmaruj lekko rozpierak i dzwiegnie a takze sprezyny, uwazaj aby nie dotknac nim okladzin szczek i bebna! Teraz wsadzasz szczeki wraz z sprezynami. Skladasz beben, matujesz kolo i zamocowujesz drut. Podnosisz tylne kolo, zakrecasz i podciagasz nakretkje drutu tak dlugo, az kolo napotka opor. Wtedy wdlug upodoban popuszczasz, lekko lub mocno. Hamulec powinien dzialac bez problemu. Jezeli musiales krecic srubka dlugo, to okladziny scierne sa do wymiany. Jak bedziesz mial rozebrany beben warto sprawdzic jego odchyly... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
markus767
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:23, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
chyba tak zrobie jak mówisz pks nasmaruje rozpierak bo to chyba to jest przyczyna wyginania sie drutu ciazko chodzi cale to kowadelko i dlatego drut sie wygina rozkrece wszystko jeszcze raz pozadnie od poczatku do konca i dam znac.
a co do kelegi pare postów wyzej ta sprezyna poza bębnem niewiem poco jest bo kopniak tak czy siak odbija znia czy bezniej z tego co patrzylem to rozpierak odpowiada za odbijanie kopnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez markus767 dnia Wto 21:27, 21 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 9:55, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Kazda sprezyna jest wazna! Jawke trzeba traktowac jak rower a nie motocykl, wszystko dokreca sie na pograniczu luzu. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|