Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
riley2pl
Częsty bywalec

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Sob 13:03, 21 Maj 2011 Temat postu: Gwałtowny spadek mocy |
|
|
WItam
Od jakiegoś miesiąca mam ogromny problem z moją jawką.
Maszyna na luzie ma dobre obroty a jak wbije na 1 bieg to wogóle nie ma mocy 10km/h jest cięzko uzyskać.Zapłon był ustawiany był już chyba na kazdy możliwy sposób.Platynki są czyste,łąńcuch luźny,sprzęgło dobrze wyregulowane,gaźnik nowy,wszystko czyste,jak wykręce świecę i włoże palca to ciśnienie wypycha czyli kompresja jest,nowy gaxnik dobrze wyregulowany.
Może macie jakieś pomysły co mogło nawalic bo ja już się poddaję?Może być to kondesator?Jakie są oznaki zepsutego kondesatora?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mostasz
Częsty bywalec

Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Sob 13:48, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
zdejmij z gaźnika gumę od filtra powietrza i zobacz czy nie jest lepiej,
czy masz dużą czy małą iskrę ? może pada cewka zapłonowa,
kompresja kompresją może być ale może łapać lewe powietrze przez którąś z uszczelek gaźnika lub tą pod cylindrem czy pod głowicą, wygotuj też gaźnik w occie i przedmuchaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
riley2pl
Częsty bywalec

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Sob 18:41, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Gaźnik jest nówka funkiel wyciągnięty dopiero co z pudełka więc jest czysty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dexter1213
Bywalec

Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Sob 20:26, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
hmm. Kiedy zmieniałeś tłok i pierścienie??
Może przegrzałeś ją, a teraz wyłażą skutki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
riley2pl
Częsty bywalec

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Sob 21:05, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Silnik full seria oprócz gaźnika bo nówka i kompresja jest dobra.Przegrzałeś czyli?Ogólnie przez rok jeźdżenia jeździłem w miarę spokojnie.Dostała kilka razy w p...e ale to nic nie zmienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 1:27, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
kompresje zegarem mierzyłeś? wszystko trzeba dokładnie sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
riley2pl
Częsty bywalec

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Nie 7:08, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Skąd mam niby wziąść zegar do mieżenia stopnia sprężania?Mam pchać motór 30km do większego miasta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kawula9
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 7:24, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moskit , dobrze wiesz że większość z nas ma 14-18lat i niby z skąd ci on weźmie przyrząd do mierzenia komprechy , zazwyczaj wyposażenie przeciętnego jwkowicza to kilka kluczy i śrubokrętów.. Riley zdejmij cylinder i sprawdź czy wszystko ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
riley2pl
Częsty bywalec

Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kożuchów
|
Wysłany: Nie 12:01, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
przy okazji założę nową uszczelkę pod głowicę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 15:24, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
wystarczy zwykły manometr wyskalowany do 15-20bar, kilka redukcji i już masz przyrząd. Z diagnozą na odległość jest ten problem że nie można niczego sprawdzić organoleptycznie i dlatego trzeba posługiwać się odpowiednimi przyrządami. Jeśli zapłon jest na prawdę dobrze ustawiony, gaźnik czysty to trzeba szukać głębiej. Gdybym był na miejscu potrafił bym po dźwieku podczas wkręcania się na obroty określić na przykład czy pierścienie są całe (w oknie nie zawsze widać), na odległość nie da rady, można jeszcze zabawy z przytykaniem filtra ale jeśli to pierścienie to i tak dużo nie zdziałasz. Nawet po demontażu jeśli nie są pęknięte trudno będzie ocenić czy są zdatne do użytku bez dokładnego pomiaru...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|