Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 18:17, 08 Kwi 2011 Temat postu: Grzanie się |
|
|
mam taki problem, kiedy odpale ogarczana to wszystko fajnie ale gdy się przejade i dam go na luz to wskakuje na obroty tak gdzieś na 2 sekundy i zchodzi do wolnych obrotów, aha i jeszcze gdy się kawałek przejade to cylek jest gorący że nawet się go macnąć nie da, świeca jest czarna ale wszystko ładnie chodzi.
Czym to może być ?
i dodam że linka mi się nie zacina, gażnik jest wyregulowany i mocny jest cały czas
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Pią 18:22, 08 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Może za dużo paliwa dostaję i świecę zalewa , który masz rowek na iglicy. I jaka przerwa na świecy ??
edit: Może masz źle zapłon ustawiony i sprawdź filtr powietrza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kemot176 dnia Sob 9:59, 09 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 12:55, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
jak świeca jest czarna to znaczy, ze wcale ładnie nie chodzi. Świeca świadczy najpewniej o złej regulacji gaźnika (nie określiłeś czy czarna od sadzy czy oleju). Zapłon sprawdzić przed regulacją gaźnika nie zawadzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Sob 13:12, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Albo zła mieszanka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 18:27, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
przerwa na świecy 0,4mm i jest czarna z oleju ale dobrze chodzi, nie przerywa
pierwszy rowek na iglicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Sob 19:31, 09 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a jaki lejesz stosunek olej paliwo ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 11:31, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
1:30 chyba, na stacji robią mi miesznke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 12:43, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
więc tak... sprawdź zapłon, wyczyść gaźnik i spójrz na poziom paliwa w komorze pływakowej, bo może być przyczyną za dużej dawki paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 12:52, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
dokładnie.... lub może być nieszczelność na simeringu i olej może się dostawać do komory korbowej i zarzucać wraz z pracą tłoka olej na świece.... przyczyną schodzenia z obrotów oraz grzanie się może być oznaką nieszczelności sprawdź wszystkie łączenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lkk1994
Częsty bywalec
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: POLSKA
|
Wysłany: Nie 14:14, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a jaki powinien być poziom w tej komorze? gdzieś czytałem ze powinien wynosić ok 14mm +/- 1mm ale jak to zmierzyć albo paliwo powinno sięgać ok. 1mm poniżej rozpylacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:51, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
zależy od gaźnika, zmierzyć najprościej przez podłączenie rurki na zasadzie naczyń połączonych i wtedy widzisz jak wysoko sięga paliwo. Jak dobrze pamiętam to poziom powinien sięgać 2-5mm poniżej krawędzi rozpylacza dyszy głównej, choć jak poszukasz w necie to inne metody znajdziesz do ustawienia Jikov'a. Poza tym każdy silnik jest ciut inny i trzeba doregulować na podstawie koloru świecy ale do tego wszystko inne musi być 100% sprawne czyli gaźnik szczelny, wyczyszczony, zapłon poprawnie ustawiony i świeca dobrana względem ciepłoty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Nie 22:13, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 17:36, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
dziś jak się przejechałem to nawet ta świeca wypalona jest ale jest inny problem tak go muli troche, iglice mam na 3 rowku od góry ale na początku fajnie chodził dopiero tak po 4km tak go zaczęlo mulić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Pon 18:10, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Może kranik zapchany i go muli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 16:55, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
kranik nie, i jeszcze mi obrotów nie chce trzymać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|