Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:31, 15 Sie 2011 Temat postu: Glowica |
|
|
Czy to normalne, ze poci sie nie przepalone czarne paliwo przy swiecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mostasz
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Siedlec
|
Wysłany: Pon 9:50, 15 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
nienormalne - podkładka uszczelniająca pod świecą może nie trzymać, albo gwinty w głowicy zjechany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 11:56, 15 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
jeśli wywala na wierzch to nie normalne, jeśli chodzi Ci o to że gwint jest brudny to nic na to nie poradzisz, w samochodach nawet się zdarza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pon 15:58, 15 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli przy świecy (nie na świecy) to albo gwint w głowicy albo na świecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Pon 17:06, 15 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Jak masz taki syf u dołu żeberek głowicy to chyba uszczelka się skończyła ja też tak często mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 19:05, 15 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Mucie] napisał: | Jak masz taki syf u dołu żeberek głowicy to chyba uszczelka się skończyła ja też tak często mam. |
uszczelki fabrycznie nie było, albo źle dokręcona głowica (może pogięta nawet) albo nie masz okapnika pod gaźnikiem i cały syf zbiera się na dole, możliwe też że wydech masz nieszczelny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:46, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Pisalem juz ze w okolicach swiecy. Miedzy zeberkami jest sucho
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mateusz222222
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 361
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Wto 10:52, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ja tez tak miałem dokładnie wczoraj było paliwo w okolicy swiecy.. tam na zeberkach i pojezdizłem tak tydzien i mi gwint wysadziło całkiem na głowicy. musiałem zmienic głowice ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 14:45, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
tak to jest jak się dziesięć razy w tygodniu świece odkręca w końcu połączenie gwintowane się wyrabia, możliwe ze nie jest już tam zbyt szczelnie i dlatego nagar wywala z paliwem. Wniosek na przyszłość taki żeby naprawiać i regulować sprzęt profesjonalnie i dokładnie żeby nie trzeba było co chwila świecę wykręcać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|