Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
al19922
Nowy
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:07, 09 Lip 2009 Temat postu: gdy szybko jade gaśnie i zacina sie |
|
|
witam mam problem otóż mam jawke 60 typ 20 kuter i... jak jade tak do 45/50km na godzinę to jest git ale jak już chce pojechać 52/3 to mi brumka chrumka i ogólnie zaczyna się dławic i nie wiem co to jest na 100% nie gażnik i kranik i przewód paliwowy i nie zbiornik paliwa a nie nie syfy bo jest bak po piaskowaniu więc co iskra jest zajefajnisiasta więc nie wiem a poziom paliwa tak dla próby ustawiłemże aż mi sie wylewało i też gasła... pliiis pomóżcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
RaceKing1
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski
|
Wysłany: Pią 0:15, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Poziom paliwa,dostaje go moim zdaniem w tym momencie za mało dlatego też nie jedzie,sprawdź również filtr powietrza i czy zapłon masz dobrze ustawiony, i chyba nie "jawka 60 typ 20 kuter" tylko "jawa50 typ20-skuter" jak już,pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:19, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem pewnie masz cylinder 60 cm3 i pewnie nie wymieniłeś dyszy na większy przelot i mu brakuje zupy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 6:35, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Albo ma za mało paliwa, albo zapłon jest za późny. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
al19922
Nowy
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:23, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jawa50 typ20-skuter tylko po wymianie cylindra na 60. Ta dysza gdzieś się niestety zapodziała. Dałoby radę nawiercić zwykłą? Jeżeli tak to jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:30, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
no tak myślałem da się ale to ja nie radze dużo to ona nie kosztuje. Ale jeszcze sprawdź wcześniej to co Ci wyżej napisali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 13:39, 10 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Wymiana dyszy to śmieszna sprawa, wymienia się z pewnych względów cały gaźnik. A dysz proszę Pana się nie wierci niczym! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
al19922
Nowy
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:33, 12 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | Wymiana dyszy to śmieszna sprawa, wymienia się z pewnych względów cały gaźnik. A dysz proszę Pana się nie wierci niczym! Pozdrawiam |
wierci się wierci tylko trzeba mieć wiertło 0,6 mm xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo161
Bywalec
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 14:26, 12 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ponoć można u zegarmistrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 9:14, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
To nie są wiertła tylko pewnego rodzaju rozwiertaki. Wygląda to jak struna do gitary, w rzeczywistości jest to pewnego rodzaju pilnik, wiertło. Do tego są też specjalne urządzenia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:18, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No i przez to wiem że się rozwierca bo mój brat ma mini wiertarkę i pełno tych niby pilników bo elektronik i mi rozwiercił ale czym innym nie rozwierci tu się z Pks 100 zgodzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
FIBO91
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Wto 13:09, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Spokojnie z tymi dyszami JA mam też kaczkę i tak samo jak kolega założony cylek 60 ale nie wymieniałem dysz paliwo normalnie dostaje więc to jest raczej sprawa zapłonu. Proponuje zwiększyć też trochę obroty na jałowym ale bez przesady.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez FIBO91 dnia Wto 13:12, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
al19922
Nowy
Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:53, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
WIELKIE DZIĘKI wszystkim forumowiczom. Okazało się że winny był kranik który był od początku motorka i ta gumowauszczeleczka przy zaworku miała pozasklepiane otworki przelotowe, już wymieniłem na nowy i jest gitek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 19:39, 14 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No to gratulacje i zamykam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|