Gaźnior

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Czw 8:55, 21 Kwi 2011    Temat postu: Gaźnior

witam, naprawiłem jawke po zimie i na 1 ładnie idzie gdy wrzucam dwójkę zaczyna słabnieć. i tu mam pytanie wiem że gaźnik jest źle wyregulowany, ale ustawić iglice(jest na 2 rowku ) czy komorą pływakową się bawić??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Czw 19:33, 21 Kwi 2011    Temat postu:

Iglicę ustaw na najniższym rowku i pobaw sie komora pływakową zrób tak żeby ,jak naciśniesz pływak bedzie go paliwo zakrywało to jest git i potem iglica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 23:12, 21 Kwi 2011    Temat postu:

można wiedzieć skąd wiadomo że gaźnik jest rozregulowany?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pią 9:09, 22 Kwi 2011    Temat postu:

wywróżono z kapelusza pewnie. ja najpierw sprawdziłbym zapłon i drożność kranika od paliwa i kanałów w gaźniku , następnie stan filtra powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Sob 12:23, 23 Kwi 2011    Temat postu:

holipa to sprawdziłem wcześniej Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 15:50, 23 Kwi 2011    Temat postu:

widocznie mało dokładnie, jak nie grzebałes poważnie przy gaźniku i jest czysty to na pewno nie powoduje żadnych poważniejszych objawów. Może mieć silnik mniej mocy ale na każdym biegu będzie bez problemu się rozpędzał choć troche słabiej i tyle. Wielkie przestawianie iglicy, podginanie blaszek na nic się zda, jeśli chcesz tak grzebać to wszystko inne musi być sprawne i dopiero wtedy po zachowaniu silnika i kolorze świecy można doregulowywać gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamiln497
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nieborów k. Łowicz

PostWysłany: Nie 8:18, 24 Kwi 2011    Temat postu:

Zrobiłem tak: najpierwa ustawiłem iglice na 2 rowku, potem idgiąłem blaszke w pokrywie do dołu(sporo odgiąłem), potem pojechałem się przejechać. Jesli jawka na np. 2 biegu słabla i przerywała to odginałem blaszke do góry ,a jeśli paliwo leciało z komory pływakowej to do dołu. I po takim bawieniu się działa jak należy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin