Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiln497
Początkujący
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nieborów k. Łowicz
|
Wysłany: Czw 8:55, 21 Kwi 2011 Temat postu: Gaźnior |
|
|
witam, naprawiłem jawke po zimie i na 1 ładnie idzie gdy wrzucam dwójkę zaczyna słabnieć. i tu mam pytanie wiem że gaźnik jest źle wyregulowany, ale ustawić iglice(jest na 2 rowku ) czy komorą pływakową się bawić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jawkowicz223
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Czw 19:33, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Iglicę ustaw na najniższym rowku i pobaw sie komora pływakową zrób tak żeby ,jak naciśniesz pływak bedzie go paliwo zakrywało to jest git i potem iglica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 23:12, 21 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
można wiedzieć skąd wiadomo że gaźnik jest rozregulowany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pią 9:09, 22 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
wywróżono z kapelusza pewnie. ja najpierw sprawdziłbym zapłon i drożność kranika od paliwa i kanałów w gaźniku , następnie stan filtra powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamiln497
Początkujący
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nieborów k. Łowicz
|
Wysłany: Sob 12:23, 23 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
holipa to sprawdziłem wcześniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 15:50, 23 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
widocznie mało dokładnie, jak nie grzebałes poważnie przy gaźniku i jest czysty to na pewno nie powoduje żadnych poważniejszych objawów. Może mieć silnik mniej mocy ale na każdym biegu będzie bez problemu się rozpędzał choć troche słabiej i tyle. Wielkie przestawianie iglicy, podginanie blaszek na nic się zda, jeśli chcesz tak grzebać to wszystko inne musi być sprawne i dopiero wtedy po zachowaniu silnika i kolorze świecy można doregulowywać gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamiln497
Początkujący
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nieborów k. Łowicz
|
Wysłany: Nie 8:18, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem tak: najpierwa ustawiłem iglice na 2 rowku, potem idgiąłem blaszke w pokrywie do dołu(sporo odgiąłem), potem pojechałem się przejechać. Jesli jawka na np. 2 biegu słabla i przerywała to odginałem blaszke do góry ,a jeśli paliwo leciało z komory pływakowej to do dołu. I po takim bawieniu się działa jak należy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|