Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roberto121
Początkujący

Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Śro 22:14, 20 Lut 2008 Temat postu: Gaźnik Pomocy! |
|
|
Witam! Mój problem polega na tym że mam niewyregulowany gaźnik, i mam z tym poważny problem.
Po 1. Nie wiem czemu przepełnia mi się komora z benzyną (tam gdzie pływak) i sie strasznie paliwo leje.
Po 2. Kiedy próbuje ustawić jako tako gaźnik, to jak odpalam to mi strasznie gazuje i sie dymi tak ze nic nie widać. A jak zmniejszę obroty i chodzi na luzie, to jak chce dać gazu to od razu gaśnie.
P O M Ó Ż C I E
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 23:09, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No wiec tak:
Ad przepelniania, to po prostu masz zle wyregulowany poziom paliwa, topi sie plywak, albo zawiesza zaworek. Wyciagasz plywak, wsadzasz do cieplej wody i sprawdzasz czy gdzies nie ma pecherzykow powietrza, albo czy nie ma plynu w srodku. Jesli to dziala, to wybijasz os blaszki plywaka z pokrywy komory, wyciagasz blaszke i odkrecasz zaworek. Wyczysc go dokladnie, zaloz blaszke (w blaszcze jest taki jezyczek, zaloz blaszke tak, zeby zabek nie ograniczal ruchow blaszki w gore). Po tym zakladasz pokrywe komory, odkrecasz paliwo na 15 sekund, zakrecasz, podnosisz pokrywe komory i sprawdzasz ile jest paliwa. Jesli za duzo (przelewa), to podegnij blaszke plywaka w dół (z wyczuciem). Pamietaj, zeby nie 'zabrac' mu tego paliwa za duzo, plywak powinien znajdowac sie przy ok 3/4 komory.) Jak wyregulujesz to odpal i sprawdz jak przyspiesza, czy sie nie dusi itp. Jesli dalej sa problemy, to iglice zaloz 1 zabek w gore, badz w dol (w gore w przypadku duszenia sie motoru przy przyspieszaniu, w 2 w przypadku mulenia sie motorka na niskich obrotach)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|