Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zawilkaa
Początkujący
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 15:57, 11 Lis 2008 Temat postu: Gaźnik Lub Zapłon...Sam nie wiem POMOCY!!!! |
|
|
Witam wszystkich użytkowników =)
Mam takie pytanie mianowicie gdy jade jak daje gaz na maxa byle na jakim biegu to mi gasnie(tak jakby nie dostawal paliwa, ale paliwa jest cały bak) i i po chwili znów jedzie i tak co jakiś czas... strasznie to denerwuje ;( bo się nie idzie pożądnie bujnąć a ogarek gdyby nie to to buta by miał =]
Jeszcze raz proszę o POMOC!
Z GÓRY DZIĘKUJE I POZDRAWIAM
zawilkaa
PS. Dodam jeszcze, że wszystko jest ustawione OK. bo dziadek to "złota rączka" i ja go poprosiłem, żeby mi poustawiał i mi zrobił chodziło okey ale na następny dzień znów się zaczęło tak jakby iskry nie było jak coś to mam świece bosha
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zawilkaa dnia Wto 15:59, 11 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
WiktorLazar
Bywalec
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
|
Wysłany: Wto 16:18, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy nie masz zapchanego kranika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zawilkaa
Początkujący
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 16:53, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdze ale to raczej nie to... może to świeca??? tak mi sie wydaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 16:58, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
a poziom paliwa w komorze paliwowej masz ustawiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zawilkaa
Początkujący
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 17:00, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
właśnie holera nie wiem wiesz ja się nie znam na jawkach.. nawet nie wiem gdzie ta śróbka to ta śróbka ze sprężynką???? jak nie to która to śróbka i jak to ustawić prawidłowo ;] z góry thankx ;] pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 17:03, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
ta śrubka ze sprężyną jest między dyszami od lewej strony motorku służy ona do ustawiana obrotów. A żeby zwiększyc poziom paliwa musisz odkręcic dekielek z prawej strony gażnika (2 śrubki)będzie tam taka blaszka którą musisz podgiąć do góry ale nie za mocno jakieś 4mm
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zawilkaa
Początkujący
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krosno Odrzańskie
|
Wysłany: Wto 17:43, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
aha okey dzięki... może przez te forum za 30 lat będę naprawiał jakieś bardzoo stare jawki swoim wnukom xD jak sprawdze to napisze ale to gdzies tak bedzie w piątek wieczorem może.. bo motorek mam u dziadka ;/ ale jak nie będzie działało to co może być innego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 17:51, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
stawiam na to na 100% a jak nie to sprawdź bak(czy nie ma syfu),kranik(czy nie zapchany) najlepiej jak bys miał filtr paliwa(można go kupić na stacji benzynowej za ok. 5zł)i możesz jeszcze wyczyścić gażnik(paliwem jak by co ,nie wodą )sprawdź dysze.I chyba to wszytko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adriandlugi
Nowy
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:07, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
wyczysc kranik, gaźnik, a jak to nie pomorze to ustaw większy poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:37, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
A nie zasysa lewego powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 18:53, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
jarzomb16 napisał: | ta śrubka ze sprężyną jest między dyszami od lewej strony motorku służy ona do ustawiana obrotów. A żeby zwiększyc poziom paliwa musisz odkręcic dekielek z prawej strony gażnika (2 śrubki)będzie tam taka blaszka którą musisz podgiąć do góry ale nie za mocno jakieś 4mm |
4mm! sorry ale wiesz ile to jest 4mm! Ta blaszke sie sie reguluje o ulamki mm! Moze chciales powiedziec 0,04mm lub 0,4mm(to jest juz duzo!). Co do problemu:
Przyczyny:
1. Wadliwa swieca(znika iskra przy wyzszych temperaturach)
2. Zaplon(zle ustawiony, przestawia sie, zepsuty kondensator)
3. Doplyw paliwa(za wysoki za, za niski; zalewa swiece lu niedobor paliwa)
4. Zablokowany silnik, zuzyty
5. Zly odplyw spalin, niedobor powietrza
Naprawa:
1. Kupno nowej swiecy, poprawienie odstepu miedzy elektrodami(0,4mm), zaberwienie jej ma byc brazowe!
2. Ustawic zaplon, przerwe na platynkach(0,4mm), przeczyscic je papierem, jezeli przy wyzszych obrotach pojawia sie iskra miedzy stykami wymiana kondensatora
3. Chodzi wlasnie o opowiednie wygiecie blaszki w komorze plywakowej
4. Odblokowac silnik lub powstaly jakies luzy, brak kompresji czyli remont generalny
5. Wyczyscic tlumik, dysze, filtr powietrza a najlepiej caly gaznik
Pomoglem? Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Śro 16:03, 12 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 19:29, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
sory troche przesadziłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 9:37, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem zalewa go w czasie jazdy albo dostaje lewego powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:21, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza za łączeniu króciec- cylinder, w takim przypadku może mulić poza tym daj iglicę na wyższy rowek, więcej benzyny sie dostanie do cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 16:05, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
xiang napisał: | Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza za łączeniu króciec- cylinder, w takim przypadku może mulić poza tym daj iglicę na wyższy rowek, więcej benzyny sie dostanie do cylindra. |
Cos mi sie nie wydaje. Zawsze odczuwalem wrazenie, ze jak dostaje lewego powietrza to sie wkreca na obroty jak glupi... Latwo to sprawdzic. Na pracujacym silniku wyciagnac gume od filtra i przytkac gaznik reka, silnik powinien sie mocno dusic. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|