Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Czw 20:36, 02 Paź 2008 Temat postu: gaznik (blaszka i iglica) |
|
|
mógł by mi ktoś pokazac jak ma ustawioną blaszkę w komorze pływakowej? na którym rowku najlepiej miec iglicę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 21:07, 02 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
to ustawiasz indywidualnie nie będzie Ci chodził na ustawieniach z innego silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 5:34, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Przeważnie najlepiej mieć blaszkę na drugim rowku od góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 17:32, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
a ja mam na ostatniej na dole i ma za dużo powietrza i co powiesz?? arrrrtur sam musisz dojść do tego ustawienie metodą prób i błędów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pią 18:54, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
jeszcze jedno jak na przykład mam wyłączony silnik i dam żeby beznzyna leciała to ma cieknąc z gaźnika czy nie? i co się stanie jak nie będzie filtra powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Pią 19:01, 03 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prze_cinek
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Pią 20:25, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
znaczy jak masz właczony silnik i naciśniesz ten guziczek do przepompowania ? jak go dłużej przytrzymasz to silnik zgaśnie a po zgaśnięciu zacznie się lać wszystkimi odpływami .... a bez filtra mi przynajmiej o niebo lepiej jeździ (szybiej się wkręca i przyśpiesza ) ale nie wiem czy tak jest u wszystkich prolem moze być jak ci tam jakiś mały kamyk wpadnie lub piasek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pią 20:56, 03 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
arrrtur napisał: | jeszcze jedno jak na przykład mam wyłączony silnik i dam żeby beznzyna leciała to ma cieknąc z gaźnika czy nie? i co się stanie jak nie będzie filtra powietrza? |
Na odkręconym kraniku benzyna nie powinna się wylewać. Sprawdź, czy pływak się nie zawiesił, przy okazji skontroluj zaworek czy jest drożny. Najlepiej to wyczyścić cały gaźnik, dużo roboty nie ma :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosior
Początkujący
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Sob 5:49, 04 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Ja mam mieszankę na najbardziej ubogą ustawioną Posprawdzaj na jakiej będzie najlepiej chodził, pamiętaj żeby nie dawać za ubogiej bo możesz nawet silnik zatrzeć (uboga mieszanka- mało paliwa-mało oleju)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|