Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Początkujący
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowiny Wielkie
|
Wysłany: Pią 20:30, 07 Paź 2011 Temat postu: Gaźnik 14MC z Charta i mały problem z nim powiązany... |
|
|
Na złomie dorwałem gaźnik 14MC ze starej polskiej kosiarki, taki sam był w Chartach, ale nie mogę jakoś znaleźć sensownego zdjęcia takowego w Internecie , to teraz sam muszę się męczyć... No ale do rzeczy...
[link widoczny dla zalogowanych]
Na zdjęciu przedstawiony jest ów gaźnik, jedno nie daje mi spokoju - otwór zaznaczony na czerwono powinien być czymś zaślepiony czy nie? Na innych zdjęciach nie widzę, schematy w polskich książkach rzadko kiedy nie pozostawiają wiele do życzenia, a u mnie otwór był zaślepiony w bardzo profesjonalny sposób - aluminiowym nitem po prostu tam wsadzonym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 21:09, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli otwór nie jest gwintowany to jest to odma komory pływakowej, jeśli jest tam gwint, to miejsce na śrubkę do regulacji mieszanki w co wątpię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jurek_j
Początkujący
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowiny Wielkie
|
Wysłany: Sob 7:02, 08 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli dobrze 'kapuję', że ten otwór nie ma być zaślepiony?
Kurde, genialna sprawa, ledwo posta napisałem, a tu zaraz odpowiedź, wielkie dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 9:04, 08 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Patrzyłem na schematy budowy gaźnika 14MC ale tam rysunek jest niekompletny, ponieważ nie ma tego otworka. Chociaż na zdjęciu widoczny jest kanalik idący od komory pływakowej. Tak więc dobrze myślisz, on nie powinien być zaślepiony, a ktoś go zatkał, bo może mu paliwo uciekało z powodu złego wyregulowania poziomu paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 12:57, 08 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
podłącz powietrze pod ten otwór i sprawdź dokąd idzie, jeśli tylko do komory i nie ucieka nigdzie indziej to masz odpowiedź, będzie to odma/odpowietrznik bo przelewu tam raczej nie przewidziano i jak zauważył plusminus tam wylewa się paliwo przy źle wyregulowanym/uszkodzonym zaworku iglicowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jurek_j
Początkujący
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowiny Wielkie
|
Wysłany: Sob 18:34, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki Panowie za rady! Zakręciłem gaźnik do 023, odkręciłem kranik i lało się jak popadnie, jakiś imbecyl rozebrał gaźnik, ale nie włożył iglicy zaworka iglicowego, trochę lipa, bo pewnie będzie ciężko fanta dorwać, a bez tego ani rusz...
To chyba by było tyle, jeszcze raz wielgachne dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|