Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radzik9935
Nowy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:01, 08 Cze 2012 Temat postu: Gaśnie po nagrzaniu |
|
|
Witam. Mam dwa problemy z moją Jawką. Pierwszy problem to po dłuższej jeździe (około 10 km.) jawka gaśnie i odpala tylko z pychu ale bez dodawania gazu. Po dodaniu gazu odrazu gaśnie. Objawy ma jakby brakowało paliwa ale gdy postoi tak z godzinkę i odpocznie jeździ znów normalnie.
Drugi problem to niesamowicie duże spalanie. Wczoraj na 2 litrach przejechałem około 20 km. Gaźnik jest ustawiony. Poziom paliwa w komorze równo z pływakiem po jego wciśnięciu. Iglica na drugim rowku od dołu. Zapłon też dobrze ustawiony. benzyna nigdzie nie cieknie.
Proszę pomóżcie bo już nie wiem co z nią robić.
Acha dodam jeszcze że ma mało mocy, ciężko mu idzie rozpędzanie się, o większej górce nawet nie ma mowy, a na mniejsze też nie raz muszę wieżdzać na jedynce. Co dziwne jedynka do odciny, a jak wrzucę dwójkę to muli i słabnie aż gaśnie. Ogólnie słaba jest Vmax to 40 km/h przy max obrotach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez radzik9935 dnia Pią 12:30, 08 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 10:49, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
źle regulujesz gaźnik, ma za duża dawkę paliwa, zaworek nad pływakiem pewnie uszkodzony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radzik9935
Nowy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:03, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Zaworek raczej nie jest uszkodzony bo jak zdejmowałem dekielek, odkręcałem kranik i ręką dociskałem tą blaszkę to benzyna nie leciała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 12:54, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
... weź z łaski swojej wejdź do tutoriali i poczytaj trochę, palcem to sobie możesz w d* pogrzebać a nie sprawdzać zaworek, paliwo w komorze daje dużo mniejsza siłę nacisku niż brudny paluch więc Twój test można o kant d* potłuc, było wiele razy poruszane, wiele razy napisane ale znajdzie się następny znawca który swoim palcem wyczuje wszystko, za chwilę pewnie będzie widział dobrze ustawiony zapłon bo na oko dobrze wygląda i iskra mocna...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
radzik9935
Nowy
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:31, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra dzięki, zaworek wymienię. A to że za duży poziom paliwa to ma wpływ na to że gaśnie i pali tylko na wolnych obrotów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 14:22, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Możliwe że tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 18:16, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
nie tyle że wymienić od razu tylko wejdź w tutoriale i naucz się jak regulować poziom w komorze pływakowej metodą naczyń połączonych, z tego co pamiętam (szukaj też w książkach naprawczych WSK, WFM) poziom paliwa po zamknięciu zaworka przy słupie wody 45cm nie powinien się zmienić przez 10-15 minut wtedy zaworek jest sprawny
a czy ma wpływ? oczywiście, silnik nie przapala i się dławi, jak zgasisz to jeszcze się zaleje trochę i już w ogóle ma ciężej odpalić, idzie to po świecy poznac o ile masz dobraną ciepłotę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|