Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leśny Fighter
Początkujący

Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Śro 11:44, 24 Wrz 2008 Temat postu: Gasnie Na wolnych obrotach |
|
|
Siema mam problem z moja jawa 50 jak dobrze pamietam to byla sport o tuz gdy puszcze gaz to odrazu gasnie nie wiem co moze byc przyczyna i mam jeszcze drugi problem nie pali na kopniaka dodam ze stala okolo 5 lat w garazu
powiedzcie co moze byc tego przyczyna
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Leśny Fighter dnia Śro 11:45, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
misiek-jawa
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 12:36, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Jeżeli gaśnie jak puścisz manetkę to musisz sobie wyregulować obroty w gaźniku. A mianowicie między dyszami jest taka śrubka z sprężyną, weź odpal jawke trzymaj manetkę gazu żeby nie zgasła i dokręcaj powoli tą śrubkę powinno to pomóc! A to że nie pali na kopa to już jest kwestia regulacji zapłonu.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez misiek-jawa dnia Śro 12:37, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Leśny Fighter
Początkujący

Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Śro 14:15, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Zobaczymy dowiemy sie tego dopiero w weekend ThX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misiek-jawa
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 14:18, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
spoko;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Leśny Fighter
Początkujący

Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Śro 14:53, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
a ma jedno male pytanie jak poznac ze tlok jest w gmp ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 14:58, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
suwmiarka do cylindra, przyjmujesz jakiś punkt odniesienia (np żeberka na głowicy), ruszasz powoli walem i sprawdzasz kiedy suwmiarka wskaze najmniejsza wartosc
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Leśny Fighter
Początkujący

Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Śro 16:10, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Wielkie dziex,kocham to forum i i ich uzytkownikow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 16:44, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
GMP czyli górny martwy punkt tłoka. Ten sposób z suwmiarką nie jest zły ale nie musi być to suwmiarka możesz wsadzić tam cokolwiek prostego. Albo po prostu ściągnąć głowicę i kopniakiem ustawić tak tłok aby znalazł się u samej góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hakuj
Wymiatacz

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Śro 17:08, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
mozliwe jest rownierz to ze pierscienie sa do wymiany , jak motorek jest caly czas slaby to pierscienie , wiem bo ja tak mialem - slaby , nie palil na kopa i nie reagowal na srobke wolnych obrotow ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lucas
Wymiatacz

Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 17:31, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ja zawsze brałem nasadową 10, śrubokręt, nasadową kręciłem wałem na magnecie, śrubokręt na tłok i na wyczucie sprawdzałem, zawsze było dobrze, bo ogi śmigał :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 22:37, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
kędzior napisał: | Ja zawsze brałem nasadową 10, śrubokręt, nasadową kręciłem wałem na magnecie, śrubokręt na tłok i na wyczucie sprawdzałem, zawsze było dobrze, bo ogi śmigał :p | Dobrze gadasz, ale ja z zasady nie polecam tej metody nowym użytkownikom tych sprzętów, bo mogą źle zinterpretować i sobie jeszcze większej biedy nawpychają. Jak się ma wprawę, to się zapłon ustawia na słuch, węch i wzrok ;]
Btw silnik jawki z większym przebiegiem, bądź na nieoryginalnych częściach będzie praktycznie zawsze gasł na wolnych, ale powinien spokojnie ok 20 sekund bez niczego trzymać. Jeśli moto gaśnie w 2 sekundy czy ile, to nie jest to sprawa regulacji uchylenia przepustnicy; tu trzeba wyczyścić gaźnik, albo ustawić poziom paliwa (niżej).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Śro 22:37, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Leśny Fighter
Początkujący

Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Czw 4:14, 25 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
hakuj napisał: | mozliwe jest rownierz to ze pierscienie sa do wymiany , jak motorek jest caly czas slaby to pierscienie , wiem bo ja tak mialem - slaby , nie palil na kopa i nie reagowal na srobke wolnych obrotow .... |
z tym ze słabnie to u mnie to występuje na trzecim biegu ,ale reszta tą co tu wymieniłeś powinna działać
a jeszcze powiem ze był wymieniony tłok :cry,a jak zmniejszyć poziom paliwa??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Leśny Fighter dnia Czw 4:17, 25 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dzonas3
Bywalec

Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 19:35, 25 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
od tego sa tutriale mistrzu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 13:39, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Przy wymianie tloka trzeba wymienic rowniez pierscienie. Co do regulacji biegu jalowego robi sie to odwrotnie, czyli maksymalnie wkreca sie srubke a potem powoli wykreca az do zgasniecia a potem lekko na wyczucie dokreca i jest ok. Gdy silnik ostygnie regulacja do malych poprawek. Co do zmniejszania poziomu paliwa rzeczywiscie sa artykuly, robi sie to z pomoca blaszki plywaka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Leśny Fighter
Początkujący

Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Pią 13:57, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
No zobaczymy jutro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|