Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ForsakeN
Początkujący
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:06, 18 Sie 2009 Temat postu: Gaśnie na wolnych obrotach |
|
|
Witan mam problem z moją jawką 50 zapłon jest dobrze ustawiony świeca jest dobra.
Pali tylko na maksymalnym gazie (niekiedy) jak odłączy się filtr jak puści się gaz to gaśnie(dysza od wolnych obrotów podkręcona na maksa) trzeba trzymaćgo na wysokich obrotach żeby nie zgasł.Silnki jest po kapitalce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Wto 12:42, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
wkręć tą śrubkę od wolnych obrotów wkręć na maxa i powoli wykręcaj aż nie będzie gasł Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Śro 10:41, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Tyle razy to się wałkuje na forum jak siadasz na swój motór, od strony skrzyni biegów spójrz na gaźnik. Widzisz 3 śrubki. Dokręcasz środkową, w moim wypadku nie na maxa, wystarczyło tylko trochę.
Ale jeśli tylko na max. obrotach się trzyma to ja nie wiem co jest, do tego z dokręconą na full śrubką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ForsakeN
Początkujący
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:50, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Pojawił się kolejny problem a mianowicie moja jawa wcale nie ma mocy na 1 szarpie ale na pozostałych biegach muli się.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ForsakeN dnia Śro 11:02, 19 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Śro 12:40, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy masz drożne dysze. Ja miałem odwrotnie niż ty, na jałowych chdziła super a po przekręceniu manetki tak jakby za chwile miała zgasnąć ( wogóle nie wchodziła na wysokie obroty) w skutku była zatkana dysza główna. A nie zalewa się? Świeca jest mokra? Jak tak to dognij sobie blaszke w komorze pływakowej ( ta od zaworka ) na dół. Jak ci szarpie to przeczyść sobie platynki. Mi przerywała bo nie miałem paliwa w baku ( wstyd że masakra )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ForsakeN
Początkujący
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:53, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jak się go zgasi to przeważnie trzeba odkręcić świece (zalana) i kilka razy kopnąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Śro 18:59, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No to znaczy że musisz zmniejszyć poziom w komorze pływakowej i tyle Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ForsakeN
Początkujący
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:28, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno pytanie czy na nowym niedotartym tłoku i pierścieniach motor jest słabszy i ile się może docierać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Czw 11:46, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Głównie w docieraniu chodzi o cylek ale tłok też musi sobie pochodzić i pierścienie muszą się dobrze ułożyć. Motor jest trochę słabszy ale to powinno minąć po przejechaniu około 100km ale nie na pełnym gazie. pozdro jakub
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ForsakeN
Początkujący
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:05, 20 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Docieranie może powodować mulenie na 2 i 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Pią 15:36, 21 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
To było pytanie czy odpowiedź?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrcrow
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 10:15, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
nie powoduje mulenia masz cos z gaznikiem a na docieraniu chodzi o to zeby pierscieni nie załapało wystarczy 100km i juz smigasz normalnie. mi super chodził na dotarciu i nie muliło go na zadnym we 3 na 3 pod gore nas ciagnał na srednim gazie na zebatce 11z
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mrcrow dnia Sob 10:16, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ForsakeN
Początkujący
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:37, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Załatwiłem problem z zalewaniem świecy i gaszeniem na wolnych obrotach grzebałem w gażniku ustawiałem iglice na rórzne rowki a jawa dalej nie ma mocy na jedynce jakoś ciągnie ale na 2,3 dalej muli dodam jeszcze że nie chce palić z filtrem, czyściłem go ale na nic.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ForsakeN dnia Pon 12:20, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mrcrow
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 18:49, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
to za duzpo paliwa idzei do cylka wiec opusc iglice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ForsakeN
Początkujący
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:24, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli iglica na wyższy rowek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|