Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 21:52, 24 Sie 2006 Temat postu: Filtr stożkowy i... spadek mocy!? |
|
|
Witam. Mam taki dziwny problem z filtrem stożkowym: kiedy go założę jawka ledwo jedzie Podobno miało być na odwrót. Próbowałem regulować mieszankę ale to niewiele dało. Jawka i tak dużo lepiej jedzie na oryginalnym filtrze. To chyba nie jest normalne! Zastanawiam się czy przyczyną nie jest gaźnik. Może łapie lewe powietrze przez przpustnicę (jest mocno zużyta). Dodam, że bez filtra dzieje się to samo. Co o tym sądzicie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halogen
Bywalec
Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:22, 24 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
dostaje za duzo powietrza;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 7:33, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
zgadzam sie moze ciagnac lewe powietrze a jak jest z obrotami ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 7:53, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
a może przy wymianie powietrza wpadły Ci jakieś syfy do silnika? ;/
Mało prawdopodobne chyba ale kto wie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 8:59, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Obroty na normalnej mieszance są wysokie ale silnik wogóle nie ma mocy. Kiedy wzbogaę mieszankę obroty zpadają, moc wzrasta ale jawa i tak ledwo jeździ. Syf raczej żaden nie wpadł bo jak założę oryginalny filtr to wszystko wraca do normy (czyli do 45 km/h )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 12:34, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
to lewego powietrza raczej nie bierze bo by mial nierowne obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 12:44, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśli nic nie pomoże to wróc do starego filtra i już. Przecież stożek za wiele itak by Ci nie dał jeśłi chodzi o siągi.
A czemu tylko 45 ciagnie? Odblokowałes ją? Zacznij od tego a nie sie bawisz w tuning
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 15:55, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
no odblokowanie jawki tto tez jest tuning
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:33, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ale stożek dobrze wygląda i silnik daje fajny odgłos Jawka jest raczej odblokowana (na pewno jest zrobiony kruciec i wydech). Jakby ktoś wypisał wszystko co należy odblokować to bym sprawdził. Ale o małej mocy piszę w innym temacie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 18:55, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Odlbokowanie to odblokowanie a tuning to tuning. Odlblokować można także zamieniając polskie części na czeskie, a od kiedy wymiana części na fabryczną jest tuningiem Kojot?
Tak czy siak, jak ją odblokowałes i nadal jest jak jest to ja wysiadam
Możesz zapytać jakiegoś mechanika w warsztacie samochodowym albo czekać na odpowiedź jakiejś mądrzejszej głowy z forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 20:09, 25 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
ale widzisz ORYGINALNIE w jawkach sprowadzonych do polski zakladane bytly seryjnie blokowane krocce. jak zalozysz sobie odblokowny uzyskujesz moc i to jest tuning
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 8:17, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
eh, dobra. Mów sobie co chcesz a ja sobie będę mówił co chcę. Nie ma co robić dalszego oftopa ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 18:46, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Według mnie jest tak jak pisze Halogen, przy stożku dostaje za dużo powietrza. Jak ja ściągnę wąż idący z puszki filtra do gaźnika to Jawka też jest mułowata a z seryjnym filtrem idzie ponad 60.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Sob 19:03, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
a to moze masz to samo co inny uzytkownik forum, masz dwie połówki kartera z innych silników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 20:47, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Możliwe. Ale jak to sprawdzić? I skąd ja wezmę takie same połówki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|