Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 21:59, 26 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Według mnie jest tak jak pisze Halogen, przy stożku dostaje za dużo powietrza. Jak ja ściągnę wąż idący z puszki filtra do gaźnika to Jawka też jest mułowata a z seryjnym filtrem idzie ponad 60. | he, a ja mialem odwrotnie. TO kwestia ustawienia iglicy i poziomu paliwa- wzbogacenia- ale trzeba sie liczyc z wiekszym zuzyciem wachy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Nie 8:03, 27 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak napisał macq. Jeżeli montujesz stożek który dostarcza wiecej powietrza musisz tez zadbać o to , aby dostarczyć wiecej paliwa. Najlepiej załóż sobie wiekszą dyszke w gaźniku i po kłopocie. W tych "duzych" motorach jest ogólnie przyjęty stosunek 1:13. 1 jednostka paliwa na 13 powietrza. Nie mam pojecia jak jest w jawce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|