Filtr stożkowy i małe problemy z Jawą :(
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:05, 26 Sie 2007    Temat postu: Filtr stożkowy i małe problemy z Jawą :(

Więc, po pierwsze chciałbym sie przywitać na forum po dłygiej przerwie jestem Wink.
Na początku był problem z muleniem na niskich obrotach... Trochę się pobawiłem z regulacją gażnika i wszystko by było dobrze gdybynie jeden mankament. Otóż gdy założę mój stożkowy filtr powietrza od niskich obrotów Jawa wogóle nie ma mocy... Dopiero jak Jawa dojdzie do około 1500 rpm jedzie równo i schludnie choć trochę wolniej niż wcześniej... Dodam że filtr jest czysty bo go czyściłem i jest pożądnie wysuszony... Świeca jest nowa (NGK B8HS) na której motor chodzi świetnie Wink. Świeca jest okopcona na czarno i jest mokra... Mam też problemy jak już wcześniej pisałem z brakiem mocy. Jawa osłabła co da się odczuć na drugim biegu... Może ma to związek z obluzowanym tłumikiem, ale ten problem będzie nie długo rozwiązany,gdyż zamierzam kupić nowe kolanmko Wink.
Proszę o pilne odpowiedzi w tym temacie i również na moje gg Wink. Pozdrawiam mangus Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 18:12, 26 Sie 2007    Temat postu:

To ze jawa ma mniej mocy na niskich obrotach przy stozkowym filtrze to normalne tez tak mam , ale ja na wysokich obrotach odczulem wzrost mocy , moze zle gaznik wyregulowales i za malo paliwa lub za duzo paliwa dostaje i nie przepala !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:17, 26 Sie 2007    Temat postu:

Jawa pali na kopa... Już próbowałem ustawic mieszankę i to co teraz ustawiłem to najlepsze ustawienie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Nie 18:45, 26 Sie 2007    Temat postu:

bo jak dajesz stozka to musisz ustawic chyba jeszcze dodatkowo zapłon,ja tak miałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 18:48, 26 Sie 2007    Temat postu:

Zapłon mam ustawiony dobrze. A czy coś by dało przyspieszenie jego ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziggas666
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekło

PostWysłany: Nie 18:50, 26 Sie 2007    Temat postu:

zawsze mozna spróbowac z tego vo ja pamiętam jak zakładałem mój to musiałem obroty osobno ustawiac ale nie jestem 100% pewien czy to na bank nod tego ale możesz zobaczyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 19:12, 26 Sie 2007    Temat postu:

Ja jak zakladalem stozek to zostawilem zaplon tka jak byl i nie mam problemu Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:19, 26 Sie 2007    Temat postu:

Ja jak zakładałem Stożka to na początku było wszystko ok... Nic nie musiałem regulować... Ale wracajmy do tematu... Może to ma jakieś znaczenie ale mi strasznie "pluje" z gażnika... Czego to może być przyczyna ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 20:54, 26 Sie 2007    Temat postu:

Jawka dostaje za duzo paliwa ktorego nie przepala ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 21:03, 26 Sie 2007    Temat postu:

Przy stożkowym filtrze układ dolotowy jest bardzo krótki, a to powoduje, że silnik jest słaby na niskich obrotach ale mocniejszy na wysokich (maksymalna moc i moment występują przy wyższych obrotach).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 21:04, 26 Sie 2007    Temat postu:

no ok ale on sie pyta dlaczego mu pluje wachą z gaźnika ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 21:07, 26 Sie 2007    Temat postu:

Normalne w dwusuwach. Zawsze trochę pluje. Tłok jak wraca z GMP to zanim zamknie okno dolotowe w cylindrze to wypchnie trochę mieszanki z powrotem do gaźnika. właśnie po to aby mieszanka się nie cofała zaczęto stosować membrany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 7:05, 27 Sie 2007    Temat postu:

mandos napisał:
Przy stożkowym filtrze układ dolotowy jest bardzo krótki, a to powoduje, że silnik jest słaby na niskich obrotach ale mocniejszy na wysokich (maksymalna moc i moment występują przy wyższych obrotach).


No ok mandos, ale ja założyłem stoska już dawno temu i bez żadnych regulacji miałem moc na niskich i na wysokich obrotach więc to raczej nie jest wina stożka Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 9:13, 27 Sie 2007    Temat postu:

Moze sprobuj z fajką lub kablem co do cewki idzie , moze cos nie jest wkrecone jak powinno itd ? probuj wszystkiego Smile Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:30, 27 Sie 2007    Temat postu:

Fajkę mam NGK i jest dobrze wkręcona a kabel też jest ok Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin